همشهری آنلاین: وزیر اسبق کشور گفت: اصولگرایان رویه خود را در برابر اصلاح طلبان تغییر دهند چرا که حذف جریان رقیب بی‌نتیجه است.

 موسوی لاری

به گزارش واحد مرکزی خبر، موسوی لاری در همایش سراسری اصلاح‌طلبان افزود: اصولگرایان باید بدانند که اصلاح طلبی حذف شدنی نیست و حذف جریان رقیب تنها جامعه را دچار مشکل می‌کند بنابراین به آنها توصیه می‌کنیم خود را با واقعیت وفق دهند و آن را نادیده نگیرند.

وی اضافه کرد: ما کاری با بخش تندروی جریان اصولگرا نداریم بلکه انتظار داریم عقلای اصولگرا به جای دعوت از تندروها و اینکه خود را با آنها یکی کنند واقعیت های جامعه را ببینند و با جامعه آشتی کنند.

وزیر اسبق کشور با اشاره به برگزاری این همایش و نقش آن در وحدت و انسجام اصلاح طلبان گفت: مهم‌ترین پیام این همایش باید انسجام همه اصلاح طلبان باشد و ما بکوشیم همگرایی میان اصلاح طلبان را افزایش دهیم که در آن صورت قطعاً موفق خواهیم بود.

موسوی لاری افزود: به عنوان نمونه در سال 84 با وجود امکانات اما نبود انسجام موفق نبودیم در حالی که در سال 92 با محدودیت امکانات و انسجام زیاد موفق بودیم.

وی حضور مردم را برای شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت، یک حق دانست و گفت: این یکی از بالاترین حقوق است و مردم با انتخابات می توانند در سرنوشت خود مؤثر باشند.

کد خبر 284281

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha