همشهری آنلاین: مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز مردان عصر جمعه اول اسفند ماه به پایان رسید و نیما عالمیان در پایان در صدر ایستاد.

به گزارش سايت فدراسیون تنیس روی میز، مسابقات انتخابی تیم ملی مردان برای حضور در مسابقات جهانی چین از روز سه‌شنبه 28 بهمن ماه در آکادمی بین‌المللی تنیس روی میز واقع در مجموعه ورزشی انقلاب با ده بازیکن دسته برتر کشور آغاز شد و بعد از دو روز رقابت، محمدعلی روئین‌تن و احمدرضا عبادی پور از دور رقابت‌ها کنار رفتند تا ادامه این رقابت‌ها با حضور 8 بازیکن در مرحله دوم پیگیری شود.

نیماعالمیان، نوشاد عالمیان، افشین نوروزی و محمدرضا اخلاق‌پسند 4 بازیکنی بودند که در پایان مرحله اول مسابقات انتخابی به ترتیب صدرنشین جدول بودند.

مرحله دوم مسابقات بعد از یک روز استراحت، صبح جمعه اول اسفند ماه ادامه پیدا کرد. در ابتدای مرحله دوم نوشاد عالمیان طی نامه‌ای خواستار عدم حضور در مسابقات شد که مورد موافقت سرمربی و مدیر تیم‌های ملی قرار گرفت تا این مسابقات با حضور 7 بازیکن آغاز شود.

پیش از ظهر جمعه 4 دور مسابقه برگزار شد و در دور چهارم این مسابقات دومین اتفاق مهم رقابت‌های انتخابی رقم خورد، مهران احدی، بازیکن با تجربه کشورمان به خاطر مصدومیت از ادامه رقابت‌ها کناره‌گیری کرد تا پيكارهاي بعد از ظهر جمعه با حضور 6 بازیکن برگزار شود.

این مسابقات عصر جمعه به پایان رسید و بعد از چند روز جدال حساس و نفس‌گیر برای تصاحب پیراهن تیم ملی، نیما عالمیان در صدر جدول قرار گرفت. در مجموع امتیازات مسابقات دسته برتر و انتخابی تیم ملی، نیما عالمیان با 30.5 امتیاز صدرنشین شد، بعد از وي افشین نوروزی 27 امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت و پوریا عمرانی نیز با 21.5 امتیاز در رده سوم ایستاد.

گفتنی است رقابت‌های دسته برتر ضریب امتیازی 0.5 داشت و برای مسابقات مرحله اول ضریب یک در نظر گرفته شده بود. مسابقات مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی با ضریب امتیازی 2 برگزار شد.

رده‌بندي نهايي

1- نيما عالميان


2- افشين نوروزي


3- پوريا عمراني


4- محمدرضا اخلاق‌پسند


5- عارف احمدي‌فر


6- محمد فرقداني


7- نوشاد عالميان


8- مهران احدي