همشهری آنلاین: در پایان رقابت‌های گروهی کاپ آسیا در جیپور هند، نوشاد عالمیان با کسب سه پیروزی پیاپی به دور بعد صعود کرد و ندا شهسواری با کسب یک پیروزی و قبول دو شکست به کار خود پایان داد.

Noushad

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، در مسابقات کاپ آسیا نوشاد عالمیان که با کسب دو پیروزی در صدر جدول گروه 4 قرار داشت، در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل ساتیان گاناسیکاران از هند به میدان رفت که در سومین دیدار هم پیروز شد. ستاره تنیس روی میز ایران در این گروه با کسب سه پیروزی پیاپی مقابل نمایندگان یمن، سنگاپور و هندوستان در گروه خود اول شد و به مرحله بعدی صعود کرد.

نوشاد برای صعود به جمع 8 بازیکن برتر قاره کهن روز شنبه 23 اسفند ماه از ساعت 10:30 به وقت محلی مقابل مینسئوک کیم از کره جنوبی به میدان می‌رود.

ندا شهسواری، دیگر نماینده تنیس روی میز ایران در مسابقات کاپ آسیا در سومین دیدار مرحله گروهی مقابل نماینده هندوستان به میدان رفت. شهسواری در این دیدار با نتیجه 3 بر 1 مغلوب موما داس هندی شد.

شهسواری در گروه 4 بانوان با قبول دو شکست مقابل نمایندگان تایلند و هندوستان و کسب یک پیروزی در برابر نماینده قطر به کار خود پایان داد و با قرار گرفتن در رده سوم جدول رقابت‌های گروهی از صعود به مرحله بعدی بازماند.

کد خبر 289822

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha