به گزارش شارا، سرمقاله این نشریه درباره مسئولیت اجنماعی کارگزاران روابط عمومی است. در بخشی از این سرمقاله آمده است مسئولیت اجتماعی کارگزاران روابط عمومی یکی از چالش های عمده روابط عمومیهای اخلاق مدار در دنیای مدرن است. اینکه روابط عمومی به عنوان بخشی از سازمانی که به واسطه بهره مندی از اجتماع، نسبت به آن مسئولیت پیدا میکند، چگونه باید وظایف خود را در بعد فردی و اجتماعی ایفا نماید؟
همچنین در ادامه یادداشتی، نظریه مسئولیت اجتماعی روابط عمومی را بررسی میکند. مدل مسئولیت اجتماعی روابط عمومی فرض میکند که افراد در جامعه موجوداتی اجتماعی به هم وابستهای هستند و این که شهروندان شرکتی نسبت به جوامعی که در آن به فعالیت مشغولند و از آن سود میبرند مسئول هستند
گفتگو با مهندس همایونفر رییس انجمن مدیریت منابع انسانی ایران به همراه مقالات و یادداشتهایی در خصوص مسئولیت اجتماعی در این شماره آمده است:
- مسئولیت پذیری اجتماعی و گزارش گیری CSR
- مسئولیت اجتماعی و گزارش پایداری
- روابط عمومی، مسئولیت اجتماعی و مدیریت اعتبار
- مسئولیت اجتماعی در بانک ها و نقش روابط عمومی
- آثار مثبت مسئولیت پذیری اجتماعی
- رسالت روابط عمومی ها در گذرگاه مسئولیت اجتماعی
- گزارش برگزاری اولین همایش روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی
سی و چهارمین فصلنامه کارگزار روابط عمومی «به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی مهدی باقریان و با سردبیری زهرا بابازاده گان» با بهای شش هزار تومان منتشر شد.