همشهری آنلاین: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهور کشورمان بعد از ظهر سه‌شنبه جهت انجام سفری رسمی و دو روزه به ترکمنستان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، پرویز اسماعیلی با اعلام این خبر افزود: دکتر حسن روحانی به دعوت «قربانقلی بردی محمد اف» رییس‌جمهوری ترکمنستان شامگاه سه‌شنبه وارد شهر عشق‌آباد شده و مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور ادامه داد: مراسم استقبال رسمی رییس‌جمهور ترکمنستان از دکتر روحانی نیز صبح چهارشنبه و در کاخ ریاست جمهوری این کشور برگزار شده و سپس روسای جمهور دو کشور ملاقات دوجانبه خواهند داشت.

وی با اشاره به دیدار مشترک هیات‌های عالی رتبه دو کشور افزود: بعد از این دیدار مراسم امضای اسناد همکاری میان دو کشور برگزار شده و روسای جمهوری نیز برای دقایقی و در حضور خبرنگاران رسانه‌های جمعی سخن خواهند گفت.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور غرس یک اصله نهال به نشانه دوستی دو ملت را از دیگر برنامه‌های دومین روز این سفر اعلام كرد و افزود: روسای جمهور دو کشور همچنین عصر روز چهارشنبه در جمع تجار و بازرگانان ایرانی - ترکمنی حاضر و با آنان به گفت‌وگو می‌نشینند.

اسماعیلی افزود: پس از ضیافت شام رییس‌جمهوری ترکمنستان که به افتخار رییس‌جمهوری کشورمان برگزار خواهد شد، دکتر حسن روحانی و هیات همراه شامگاه چهارشنبه به تهران باز خواهند گشت.