همشهری آنلاین: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهور کشورمان بعد از ظهر سه‌شنبه جهت انجام سفری رسمی و دو روزه به ترکمنستان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، پرویز اسماعیلی با اعلام این خبر افزود: دکتر حسن روحانی به دعوت «قربانقلی بردی محمد اف» رییس‌جمهوری ترکمنستان شامگاه سه‌شنبه وارد شهر عشق‌آباد شده و مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور ادامه داد: مراسم استقبال رسمی رییس‌جمهور ترکمنستان از دکتر روحانی نیز صبح چهارشنبه و در کاخ ریاست جمهوری این کشور برگزار شده و سپس روسای جمهور دو کشور ملاقات دوجانبه خواهند داشت.

وی با اشاره به دیدار مشترک هیات‌های عالی رتبه دو کشور افزود: بعد از این دیدار مراسم امضای اسناد همکاری میان دو کشور برگزار شده و روسای جمهوری نیز برای دقایقی و در حضور خبرنگاران رسانه‌های جمعی سخن خواهند گفت.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور غرس یک اصله نهال به نشانه دوستی دو ملت را از دیگر برنامه‌های دومین روز این سفر اعلام كرد و افزود: روسای جمهور دو کشور همچنین عصر روز چهارشنبه در جمع تجار و بازرگانان ایرانی - ترکمنی حاضر و با آنان به گفت‌وگو می‌نشینند.

اسماعیلی افزود: پس از ضیافت شام رییس‌جمهوری ترکمنستان که به افتخار رییس‌جمهوری کشورمان برگزار خواهد شد، دکتر حسن روحانی و هیات همراه شامگاه چهارشنبه به تهران باز خواهند گشت.

کد خبر 289352

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha