گروه سیاسی: حبیب‌الله عسگراولادی گفت: روح تفوق‌طلبی، عشق به ریاست و تعصب سرچشمه تفرقه و اختلاف است.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری، در نشست دبیران استان‌های حزب موتلفه اسلامی‌موقعیت انقلاب اسلامی‌را در منطقه و جهان خطیر توصیف کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی‌هیچ‌گاه به این اندازه پر قدرت در صحنه جهانی ظاهر نشده است، همچنین دشمنان اسلام هیچ‌گاه به این اندازه ضعیف و زبون نبوده‌اند.

 شرط این‌که ما همچنان در این موضع مستحکم بایستیم باید مسیر وحدت ملی و انسجام اسلامی‌را در امت پیامبر طی کنیم و از فرقه فرقه شدن بپرهیزیم.

عسگراولادی تاکید کرد: نگذاریم خناسان وحدت ما را به هم بزنند. توحید نه تنها یک اصل اعتقادی است بلکه بر همه رفتار عملی و اخلاقی و تحزب و معاشرت‌های ما باید سایه بیندازد.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به توافقات اصولگرایان در جبهه متحد اصولگرایان گفت: آنچه دوستان ما در جبهه متحد اصولگرایان به آن رسیده‌اند نه تنها برای انتخابات آینده کاربرد دارد بلکه یک پایه و اساس برای وحدت ملی و انسجام اسلامی‌است.
وی گفت: بدون شک حرکت به سمت توحید و یگانگی و رسیدن به وحدت هزینه‌هایی دارد. ما در هر مرحله حاضر به پرداختن هر هزینه‌ای در این امر هستیم و تنها دغدغه حزب موتلفه اسلامی‌دغدغه وحدت اصولگرایان است.

عسگراولادی افزود: کارهایی که شده است یک سامان جدید برای وحدت عمل و اندیشه و نیز وحدت موضع‌گیری همه اصولگرایان است.