دبیرخانه همایش از فرهیختگان، اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان این عرصه دعوت می نماید تا دستاوردها و تجارب و به ویژه نوآوری های خود را ارایه داده و بستر گسترش و تبادلات علمی را در این عرصه بیش از پیش فراهم نمایند.
- اهداف برگزاری
- ارایه نکات جدید مورد تأکید در سیاستهای روابط عمومی نظام بانکی
- تلاش در جهت معرفی ابزارها و وسایل کارآمد ترویج محصولات بانکداری
- معرفی گرایشهای فعلی و امکان بالقوّۀ توسعۀ بازار توسط روابط عمومی نظام بانکی
ـ تلاش و همفکری در راستای ارتقاء کیفی فعالیت هایروابط عمومی نظام بانکی
ـ ارائه الگویی مطلوب، کارامد و متعادل از روابط عمومی نظام بانکی
- توسعه اعتبار و وجهه نظام بانکی
- برنامههای همایش
برنامه های همایش به طور خلاصه عبارت است از:
- برگزاری نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری
- برگزاری دوره های آموزشی مهارت اجرایی و تخصصی
- برگزاری پانل های تخصصی برای ارتقای سطح تخصصی کارشناسان و متخصصان این حوزه
- تقدیر از پیشکسوتان حوزه روابط عمومی نظام بانکی
- مخاطبان همایش
- بانکها
- موسسات مالی و اعتباری
- تعاونی های اعتبار
- صندوق های قرض الحسنه
- شرکت های کارگزاری، بورس اوراق بهادار
- شرکت های تخصصی ارایه دهنده خدمات بانک
- شرکت های تخصصی ارایه دهنده خدمات روابط عمومی نظام بانکی
- رسانه های اقتصادی (بانک و بورس)
- موضوعات کلی همایش
موضوعات همایش تحت چهار زمینۀ زیر قرار میگیرد:
زمینه اول: تدابیر و راهبردها
همایش به تفکر راهبردی، برنامهریزی، همکاری و توسعۀ خطّ مشی بهره برداری از فرصت های اطلاع رسانی، کاهش هزینههای تبلیغات بانکی، افزایش اعتماد، توسعه محیط کسب و کارو خدمات بهتر به مردم میپردازد.
زمینۀ دوم: ابزارها و تکنیکها
همایش به بررسی تکنیکها و تاکتیکهای ثابت شده و کارآمد روابط عمومی نظام بانکی میپردازد و به مطالعات موردی در زمینه ثبات و کیفیت ارتباطات نیز مبادرت خواهد کرد.
زمینۀ سوم: کسب تخصص
همایش شامل محتوای هدفمند برای برنامهریزی کارزارهای روابط عمومی و مهارت های ارتباطی در صنعت بانکداری خواهد بود.
زمینۀ چهارم: بازگشت سرمایه
همایش به نقش تحقیق، سنجش، اخلاقیات، ارتباطات یکپارچه، خلاقیت، نوآوری و موارد جدید در سیاست روابط عمومی خدمات بانک در حمایت از مشتری و جذب منابع خواهد پرداخت.
- محورهای اصلی همایش
- مدیریت اطلاع رسانی، توسعه اعتبار و وجهه نظام بانکی
- نقش روابط عمومی در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی
- مسوولیت پذیری اجتماعی در صنعت بانکداری
- مهارت های توسعه ارتباطات درون سازمانی
- کارگاه های آموزشی
همزمان با برگزاری همایش، دوره های آموزشی مهارت های اجرایی و تخصصی به شرح زیر برگزار خواهد شد:
- برنامهریزی و مدیریت کمپینهای ارتباطی در صنعت بانکداری
- خبرنویسی اقتصادی و بانکی
- مدیریت روابط مشتریان در صنعت بانکداری