تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

همشهری آنلاین: وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی طی تماسی تلفنی با بیمارستان غیاثی‌نژاد، دستور داد به مراحل درمانی حسین قندی که در حال حاضر در بخش آی‌سی‌یو این بیمارستان بستری است، کامل رسیدگی شود.

از سمت راست: شعبانعلی بهرامپور، حسن نمک‌دوست، حسین قندی، یونس شکرخواه، اکبر قاضی زاده، بهروز بهزادی، احمد توکلی و فریدون صدیقی

به گزارش ایسنا، این استاد ارتباطات و روزنامه‌نگاری پس از سکته مغزی ابتدا در بیمارستان فرمانیه بستری بود و بعد به بیمارستان غیاثی‌نژاد تهران منتقل شد.

خانواده حسین قندی اعلام کردند، علی جنتی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) و همچنین حسین انتظامی (معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) پس از بستری شدن قندی در بیمارستان، از همان بدو امر روند درمان وی را پیگیر شدند.

همچنین علاوه بر دکتر سید حسن هاشمی (وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی)، پرویز اسماعیلی (معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهوری) نیز در تماسی از خانواده حسین قندی جویای احوال و امور شد.

وزیر بهداشت و درمان هم طی تماسی تلفنی با بیمارستان غیاثی‌نژاد، دستور رسیدگی کامل به مراحل درمانی حسین قندی را داده است. خانواده قندی نیز سپاسگزاری خود را از همراهی کادر این بیمارستان ابراز کردند.

حسین قندی - یکی از تاثیرگذارترین استادان روزنامه‌نگاری کشور در سه دهه گذشته - یک هفته قبل دچار سکته مغزی شد و از شامگاه دوشنبه - 24 فروردین ماه - به کما رفت.