گروه ادب و هنر: سوئیت سمفونی رسول عشق و امید که در روزهای گذشته توانسته بود محمد خاتمی، محمدباقر قالیباف و برخی دیگر از مسئولان عالی رتبه کشور را به تالار وحدت بکشاند، یک شنبه شب میزبان 2 وزیر و یک رییس جمهور بود.

محمود احمدی نژاد، محمد حسین صفار هرندی و مصطفی پورمحمدی شامگاه یک شنبه به صورت سرزده به تالار وحدت رفتند و از نزدیک دست‌پخت پرسر و صدای لوریس چکنواریان و سید مهدی شجاعی را تماشا کردند.

احمدی‌نژاد پس از این اجرا، ضمن قدردانی از سازندگان سوئیت سمفونی رسول عشق و امید، این اثر را بسیار زیبا، عمیق، برجسته و تاثیرگذار ارزیابی کرد و گفت: این اثر هنری، بازتاب زندگی انسان و رنج‌ها و گرفتاری‌هایی است که به او تحمیل شده است.

احمدی‌نژاد از همه تهیه کنندگان، نویسندگان، کارگردانان، نوازندگان و گروه کر که با زیبایی اثر ارزشمند سمفونی رسول عشق و امید را آفریده‌اند، قدردانی کرد و افزود: تردید ندارم هنر اثر جاودان و ماندگاری که با حقیقت آدمی‌پیوند دارد بسیار تاثیر گذار و جاودان خواهد بود.

رئیس جمهور تاکید کرد: روزی پرچمدار عدالت خواهد آمد و خط پایانی به رنجهای بشر خواهد کشید.

سمفونی رسول عشق و امید همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) از 19 مرداد شروع شده و پیش‌تر قرار بود به مدت 10 شب اجرا شود، اما به دلیل استقبال مردم تا دوم شهریور تمدید شده است.