به گزارش کاوشگران روابط عمومی به نقل از ام بی ای نیوز، به این ترتیب کاربران به حرکت به سمت چپ برای مشاهده چهار عکس اضافی در قالب یک پست ارسالی از سوی برندی خاص تشویق میشوند، در نتیجه فرصتی تازه برای تلاش برندها جهت ذکر داستان هایی عمیق تر به وجود خواهد آمد. تبلیغ کنندگان نیز می توانند یک لینک به وبسایت خود بیفزایند.
این پلت فرم روز اول ژوئن در انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، فرانسه و برزیل راه اندازی خواهد شد.
در انگلستان آگهیهای تبلیغاتی چرخشی برای فورد، گروه مسافرتی Tui و NHS Blood and Transplant راه اندازی خواهند شد.
برندهایی شامل L'Oréal، در کمپین های EMEA حضور خواهند یافت.
به گفته امی کول، مدیر توسعه برند EMEA در اینستاگرام، این سایت قبلا به آزمایش این پلت فرم به مدت سه هفته پرداخته و تبلیغ کنندگانی را دیده است که وقت بیشتری را برای آگهی های تبلیغاتی خود صرف می کنند. برای مثال، یک فروشنده می تواند روش های مختلف پوشیدن یک لباس یا یک سوپرمارکت دستور تهیه غذا های مختلف در قالب یک سری تصاویر متنوع را نشان بدهد.
پلت فرم تبلیغاتی چرخشی یک نوع تکامل طبیعی است. با مشاهده نتایج دریافت شده از تماشای ویدیو ها، این ابزار به ذکر کامل داستان های تبلیغ کنندگان کمک خواهد کرد.
این راهی برای کشف روش های ارائه پیشنهادهای بیشتر به برندهای همراه به شمار میرود.