تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۷:۲۳

تیم اینتر میلان در فینال سوپر جام ایتالیا با پیروزی چهار بر سه مقابل آث رم به برتری رسید تا اولین جام فصل جاری را از آن خود کند

به گزارش سرویس ورزشی همشهری در این بازی سفیدپوشان رم بازی را توفانی آغاز کردند و در فاصله 34 دقیقه سه بار دروازه اینتر را گلباران کردند. مانسینی (13) و آلبرتو آکویلانی (34 و 25 ) این گلها را به نام خود ثبت کردند.

 اینتر در اواخر نیمه نخست توسط پاتریک ویرا اختلاف را کمتر کرد.مانچینی سرمربی اینتر در حالی که جام را از دست رفته می دید در نیمه دوم هرنان کرسپو را به بازی فراخواندتا قوای تهاجمی تیمش چند برابر شود که این تغییر مؤثر واقع شد.

کرسپو در دقیقه 65 با ضربه سر نتیجه را سه بر دو کرد و در دقیقه 74 نیز پاتریک ویرا در دهانه دروازه توپ را به گل مساوی تبدیل کرد.اینتر با این نتیجه بازگشتی شکوهمند به بازی داشت و در دقیقه 95 نیز لوئیز فیگو روی یک ضربه ایستگاهی گل چهارم اینتر را زد تا بازی در وقت اضافه به سود اینتر میلان دنبال شود.

با اخراج کریستین چیو مدافع رم در دقیقه 101شرایط برای این تیم دشوارتر شد تا در نهایت در پایان وقت های اضافی نتیجه تغییر نکند و جام بر فراز دستان خاویر زانتی کاپیتان اینتر به پرواز درآید.