همشهری آنلاین: نخستین جشنواره تابستانی نجوم، با هدف آشنایی شهروندان با دانش ستاره شناسی، مردادماه امسال در مجموعه گنبد مینا برگزار می‌شود.

به گزارش "تهران سما" ، مرکز علم و آسمان نمای گنبد مینا نخستین جشنواره تابستانی نجوم و نمایشگاه تخصصی کاربرد صنعت دیجیتال و اپتیکال در عرصه نجوم و پلانتاریوم ها را برگزار می کند.

این جشنواره، با هدف آشنایی بیشتر شهروندان با دانش ستاره شناسی،گذراندن مطلوب اوقات فراغت فرزندان و همچنین معرفی فعالیتهای آسمان نمای گنبد مینا برگزار می شود.

گفتنی است جشنواره تابستانی نجوم، با اختصاص غرفه به علاقمندان و فعالان این حوزه، به مدت یک هفته از تاریخ دهم تا شانزدهم مرداد ماه، و از ساعت 16 تا 24 در محل آسمان نمای گنبد مینا برگزار خواهد شد.

حضور مراکز علمی و دانشگاهی، شرکت ها و عناوین برتر صنایع دیجیتال و اپتیکال، انجمن ها، تشکل ها و عموم علاقمندان برای شرکت در بخش های مختلفت این جشنواره آزاد است. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه واگذاری و فعالیت غرفه های جشنواره به آدرس بزرگراه حقانی، بعد از چهار راه جهان کودک، خیابان شهیدی، آسمان نمای گنبد مینا مراجعه کنند.