همشهری آنلاین: عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: این اطلاعات نشان می‌دهد که میزان مبلغ درآمد نفتی که این متهم پرداخت نکرده، بسیار بالاتر از بدهی بابک زنجانی است.

خانه ملت نوشت: امیرعباس سلطانی در تشریح پرونده جدید فساد نفتی با عنوان بابک زنجانی دوم، گفت:‌ در شرایط کنونی این پرونده در دستگاه‌های نظارتی در حال بررسی و پیگیری است، البته این اتهامات به فرد مذکور هنوز اثبات نشده است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه بر اساس اطلاعات و گزارش واصله اتهام اصلی بابک زنجانی دوم عدم پرداخت درآمدهای نفتی به خزانه است، افزود: این اطلاعات نشان می‌دهد که میزان مبلغ درآمد نفتی که این متهم پرداخت نکرده، بسیار بالاتر از بدهی بابک زنجانی است.

وی افزود: البته من به همراه تعدادی از نمایندگان مجلس مکاتباتی را با بانک مرکزی برای تعیین تکلیف این پرونده و اثبات یا عدم اثبات اتهامات انجام داده‌ایم و منتظر پاسخ بانک مرکزی هستیم.

سلطانی ادامه داد: در شرایط کنونی ما به دنبال آن هستیم که ببینیم درآمدهای نفتی از سوی بابک زنجانی دوم به خزانه واریز شده است، البته بر اساس اطلاعات این پرونده هم‌اکنون وضعیت و محل این مبالغ و درآمدها مشخص نیست، از طرف دیگر با وجود اعلام این پرونده از سوی وزیر نفت؛ هنوز این متهم بازدداشت نشده است.