همشهری آنلاین: عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: این اطلاعات نشان می‌دهد که میزان مبلغ درآمد نفتی که این متهم پرداخت نکرده، بسیار بالاتر از بدهی بابک زنجانی است.

فساد مالی

خانه ملت نوشت: امیرعباس سلطانی در تشریح پرونده جدید فساد نفتی با عنوان بابک زنجانی دوم، گفت:‌ در شرایط کنونی این پرونده در دستگاه‌های نظارتی در حال بررسی و پیگیری است، البته این اتهامات به فرد مذکور هنوز اثبات نشده است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه بر اساس اطلاعات و گزارش واصله اتهام اصلی بابک زنجانی دوم عدم پرداخت درآمدهای نفتی به خزانه است، افزود: این اطلاعات نشان می‌دهد که میزان مبلغ درآمد نفتی که این متهم پرداخت نکرده، بسیار بالاتر از بدهی بابک زنجانی است.

وی افزود: البته من به همراه تعدادی از نمایندگان مجلس مکاتباتی را با بانک مرکزی برای تعیین تکلیف این پرونده و اثبات یا عدم اثبات اتهامات انجام داده‌ایم و منتظر پاسخ بانک مرکزی هستیم.

سلطانی ادامه داد: در شرایط کنونی ما به دنبال آن هستیم که ببینیم درآمدهای نفتی از سوی بابک زنجانی دوم به خزانه واریز شده است، البته بر اساس اطلاعات این پرونده هم‌اکنون وضعیت و محل این مبالغ و درآمدها مشخص نیست، از طرف دیگر با وجود اعلام این پرونده از سوی وزیر نفت؛ هنوز این متهم بازدداشت نشده است.

کد خبر 302167

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha