به گزارش دبيرخانه روابط عمومي، با اشاره به اینکه باز آفرینی برند، باز آفرینش تفکر و بینش حاکم بر سازمان را در پی خواهد داشت گنجوی گفت: باز آفرینی برند، در اصل جراحی روح یک سازمان است؛ فرآیندی که میتواند حال بیمار را بهبود ببخشد و یا به مرگ سریع او منجر شود.
وی با تأکید بر اینکه باز آفرینی برند اعلام یک تغییر توسط یک شرکت نیست افزود: باز آفرینی برند وقوع و احساس تحول در ذهن مخاطبان از یک سازمان و شرکت است.
گنجوی برای توضیح بیشتر پیرامون بازطراحی برند گفت: تصور کنید یکی از پرسنل شرکتتان امروز صبح در جمع همکارانش بگوید من از امروز تغییر کردهام و بسیاری از ایرادهای گذشته را ندارم. چه می شود؟ همه در جستجوی دیدن تغییرات بر میآیند و اگر آنها را نیابند او را به باد انتقاد گرفته و به شدت نقد میکنند. باز آفرینی برند همانند اعلام تغییر یک شرکت در میان همراهانش است.
پژوهشگران حوزه برند لازمه تحقق بازآفرینی برند را وقوع تحول واقعی در طرز بینش کارمندان و مدیران سازمان نسبت به گذشته دانسته و گفت: تغییر بینشی که منجر به تغییر در رفتار و اصلاح فرآیندها شود.
گنجوی ادامه داد: بسیاری از شرکتهای بزرگ جهانی در هر دوره 3 تا 4 ساله اقدام به باز تعریف برند خود کرده تا حس پویایی و تغییر را به ذینفعانشان نمود دهند به عبارتی به جوان سازی برندشان بپردازند.
وی ادامه داد: تغییر در مدیریت و مدیران ارشد سازمان، ورود سیستمهای جدید سخت افزاری و نرمافزاری به سازمان، تولید محصولات جدید و خاص و تغییر در محیط فیزیکی شرکت اصلیترین فرصتهایی است که می تواند ابزاری برای پیاده سازی و اجرای پروژه باز آفرینی برند در سازمان باشد.
گنجوی واحدهای روابطعمومی را اصلیترین بخش در فرآیند ایجاد گفتمان تحقق باز آفرینی برند در درون و برون سازمان دانست و افزود: بازآفرینی برند بیش از آنکه نیاز به تبلیغ داشته باشد، محتاج گفتمان سازی حول تحول ایجاد شده و در شرف ایجاد است و روابطعمومیهای مدرن مدیریت این گفتمان سازی را در درون و برون سازمان بر عهده دارند.
وی تأکید کرد: بازآفرینی برند و نقش روابطعمومی ها در آن، روایتی است که تعاریف، فرآیند پیادهسازی، مورد کاویهای جهانی و بومی آن را در کنار یکدیگر خواهیم جست.
روابطعمومی حرفهای و حضور موثر در رسانههای اجتماعی، روابطعمومی حرفهای و اصول و فنون مذاکره، روانشانسی مثبت نگر و روابطعمومی حرفهای و روابطعمومی حرفهای و باز طراحی برند عناوین کارگاههایی هستند که در این کنفرانس برگزار خواهد شد.
علاقمندان به حضور در این کنفرانس میتوانند فرم فراخوان را از سایت www.i-pr.ir تهیه یا با شمارههای 88807453-88898326 تماس حاصل نمایند.