تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۵

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز در بسیاری از نقاط کشور بارش باران و در ارتفاعات البرز و ارتفاعات شمال شرق کشور بارش برف را خواهیم داشت.

به گزارش ايلنا، براساس بررسي داده‌ها والگوهاي پيش يابي هوا‌شناسي طي روز جاري از شدت بارش‌ها در شمال غرب، غرب و استان‌هاي ساحلي درياي خزر كاسته مي‌شود و عمده بارش‌ها در شمال شرق، شرق و نواحي مركزي كشور خواهد بود. در شمال شرق وشرق كشور هم كاهش دما و براي برخي مناطق آن وزش باد شديد وگرد وخاك پيش‌بيني مي‌شود.براساس همين گزارش فردا جوي آرام در اكثر مناطق كشور پيش‌بيني مي‌شود. همچنين طي امروز درسيستان وبلوچستان، هرمزگان، جنوب كرمان وجنوب فارس درساعات بعد از ظهرافزايش ابر، رگبارورعد وبرق و وزش باد پيش‌بيني مي‌شود. آسمان تهران هم فردا صاف مي‌شود ا ما با ورود موج جديد در پايان هفته در تهران شاهد بارش باران خواهيم بود.

  • آبگرفتگي در 4استان

ديروز 4استان گيلان، اردبيل، گلستان و كرمان شاهد سيل و آبگرفتگي بودند. رئيس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال‌احمر با اعلام خبر عمليات سيل و آبگرفتگي گفت كه 6شهرستان آستارا، املش، لنگرود، پارس‌آباد، آزادشهر و ارزوئيه در 4استان كشور تا ساعت 9صبح درگير سيل و آبگرفتگي بودند. ناصر چرخساز با اشاره به امدادرساني به 20تن در مناطق درگير سيل و آبگرفتگي افزود: 7تيم عملياتي شامل 24امدادگر و نجات‌گر تخليه آب از 6واحد مسكوني را انجام داده و يك مصدوم نيز به مركز درماني منتقل شد.