مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۶
۰ نفر

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه در آستانه فصل بارش بیش از ۶هزار معبر و مکان که احتمال آبگرفتگی در آنها وجود دارد، با اقدامات صورت‌گرفته رفع آبگرفتگی شده‌اند، گفت: شهر برای بارش‌ها آمادگی کامل دارد.

آبگرفتگی معابر

مجتبي عبداللهي با اشاره به نزديك‌شدن به فصل بارش باران در شهر تهران گفت: كارهايي كه در اين فصل در دستور كار بوده در حال انجام است. به همين منظور ابلاغي از 22مرداد‌ماه تا 6شهريورماه به‌مدت 2هفته به مناطق 22گانه ارسال شد كه لايروبي تمامي كانال‌ها، رودخانه‌ها و جوي‌هاي شهر تهران صورت گيرد. وي افزود: در همين راستا لايروبي دوم با رفع اشكالات فني به‌مدت يك‌ماه از 15شهريور تا 15مهرماه با موضوع ابلاغ لايروبي مجدد با رفع نواقصي كه پيش‌بيني شده بود نيز انجام شد.

معاون خدمات شهري شهرداري تهران، خاطرنشان كرد: مشكلات در مورد آبگرفتگي نسبت به گذشته بسيار كمتر شده است. عبداللهي با بيان اينكه معاونت خدمات شهري تمامي تلاش خود را در زمان بارش در پايتخت براي جلوگيري از مشكلات احتمالي انجام مي‌دهد، اذعان كرد: در مواقعي كه باران ميزان و حجمش از نهرها افزايش مي‌يابد، در نتيجه در معبرها جاري مي‌شود. در بارش‌هاي شديد اخير در تابستان، نهرها و جوي‌ها پاكيزه بودند و كمتر شاهد نمايان‌شدن زباله در سطح خيابان بوديم.

 

کد خبر 311822

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha