همشهری‌آنلاین: نمایش‌های انتخاب شده در جشنواره‌های تئاتر استانی فجر، حداکثر تا سی ام مهرماه فرصت دارند تا فیلم آثار خود را به امور استان‌های مرکز هنرهای نمایشی ارسال کنند.

اتابک نادری، مدیر هماهنگی امور استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی در گفت‌وگو با ستاد خبری روابط عمومی سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با اعلام این خبر افزود: با وجود این‌که سی‌ام مهرماه به عنوان آخرین تاریخ ارسال فیلم آثار برگزیده جشنواره‌های استانی تئاتر فجر اعلام شده، متاسفانه برخی از گروه‌های شرکت‌کننده در جشنواره‌های استانی که آثارشان برگزیده این جشنواره‌ها بوده، نسبت به ارسال فیلم نمایش‌های خود به امور استان‌های مرکز هنرهای نمایشی اقدام نکرده‌اند و در صورتی‌که تا تاریخ یاد شده ارسال آثار انجام نشود، به منزله انصراف گروه‌ها تلقی خواهدشد.

نادری با تاکید بر این‌که مهلت یاد شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، از گروه‌هایی که آثار خود را در مهلت مقرر به امور استان‌های مرکزهنرهای نمایشی فرستاده‌اند؛ قدردانی کرد و از گروه‌هایی که هنوز اقدام نکرده‌اند درخواست کرد تا در فرصت باقیمانده فیلم نمایش‌های خود را ارسال کنند.

به گفته مدیر هماهنگی امور استان‌های مرکز هنرهای نمایشی، آثار دریافتی پس از جمع بندی، هفته اول آبان‌ماه به دبیرخانه سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ارسال می‌شود.

برچسب‌ها