همشهری آنلاین: جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری دو کلاهبردار ۱۳۲ میلیارد ریالی در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "سيد محمد صالحي" گفت: بدنبال ارجاع دستور نيابت قضائي صادره از دادسراي استان "اصفهان" و دستور قاضي شعبه 19 ويژه نيابت دادسراي اهواز به کلانتري 14 کلانشهر اهواز مبني بر جلب دو کلاهبردار (زن و مرد)، بررسي موضوع در دستور کار ماموران انتظامي اين کلانتري قرار گرفت.

وي افزود: با توجه به اهميت موضوع و به منظور جلوگيري از ادامه فعاليت مجرمانه و كلاهبرداري متهمان، رئيس کلانتري 14 اهواز با تشکيل تيمي مجرب شناسايي و دستگيري دو کلاهبردار را در سطح حوزه استحفاظي خود آغاز کرد.

به گزارش پايگاه خبري ناجا، جانشين فرمانده انتظامي استان خوزستان در ادامه بيان داشت: در بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد دو کلاهبردار، در قالب شرکت تحت عنوان خريد و فروش حواله خارجي و صدور چک بلامحل، از چهار نفر به مبلغ 132 ميليارد و 760 ميليون ريال از استان‌هاي خوزستان و اصفهان کلاهبرداري کرده‌اند و تحت تعقيب مراجع قضائي هستند.

اين مقام انتظامي افزود: ماموران با انجام تحقيقات و بررسي‌هاي تکميلي پس از شناسايي مخفيگاه متهمان، آنها را در يک عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهشان دستگير کردند.

صالحي با اشاره به اينکه متهمان زن و شوهر بودند، تصريح کرد: در بازجويي‌هاي فني پليس، متهمان به کلاهبرداري مبلغ 132 ميليارد و 760 ميليون ريالي با استفاده از اعتماد سازي و صدور چک‌هاي بلامحل اعتراف کردند، که در اين راستا تعداد چهار نفر مالباخته با مراجعه به کلانتري آنها را شناسايي کردند.

جانشين فرمانده انتظامي استان خوزستان گفت: متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني راهي مراجع قضائي شدند.