همشهری آنلاین: همزمان با چهارمین هفته روابط‌عمومی، یازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با موضوع استراتژی تولید محتوا و مهارت‌های به اشتراک‌گذاری برگزار می‌شود.

سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رییس شورای سیاست‌گذاری ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی با بیان این مطلب افزود: با توجه به مشکلات موجود در تولید و اشتراک‌گذاری محتوای مناسب و نبود استراتژی مشخص در سازمان‌ها و نهادهای کشور در این خصوص، پس از برگزاری جلسات متعدد با اعضای شورای سیاست‌گذاری و کمیته علمی همایش، استراتژی تولید محتوا و مهارت‌های به اشتراک‌گذاری به عنوان موضوع اصلی یازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک که همزمان با چهارمین هفته روابط‌عمومی، در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد، انتخاب گردید.

وی ادامه داد: روابط‌عمومی الکترونیک و تکنیک‌های تولید محتوا در رسانه‌های اجتماعی، روابط‌عمومی الکترونیک، موانع و محدودیت‌های حضور در شبکه‌های اجتماعی، روابط‌عمومی الکترونیک و بازاریابی محتوا و روابط‌عمومی الکترونیک، اخلاق در تولید محتوا به عنوان محورهای این همایش در نظر گرفته شده‌اند.

کاظمی‌دینان در پایان از تمامی اساتید، دانشجویان و علاقمندان به این موضوعات دعوت کرد تا در صورت تمایل نسبت به ارایه مقاله حول محورهای اعلام شده تا تاریخ بیستم فروردین ماه سال آینده و از طریق آدرس ایمیل info@7pr.ir اقدام نمایند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه به سایت www.7pr.ir و یا تماس تلفنی با شماره 88807453 سوالات خود را مطرح كنند