همشهری آنلاین: دهمین سالگرد شهدای اصحاب رسانه روز پنجشنبه با حضور خانواده معظم شهدا و اصحاب رسانه بر سر مزار شهدای اصحاب رسانه در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر خانواده معظم شهدای رسانه و ارتش جمعی از مقامات کشوری و لشگری از جمله حجت الاسلام حسنی جانشین عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی و جعفری معاون منابع انسانی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

خانواده معظم شهدا و اصحاب رسانه با اهدای گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب اسلامی مخصوصا شهدای این حادثه غمبار را گرامی داشتند و 104 کبوتر نیز به یاد شهدای رسانه و ارتش آزاد شد.

اجرای تواشیح و همخوانی توسط گروه ولایت و سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توسط دسته عزاداران دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه‌های دهمین سالگرد شهادت شهدای رسانه و ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

روز پانزدهم آذر 84 در حادثه ای ناگوار جمعی از خبرنگاران، تصویر‌برداران و  عکاسان خبری رسانه‌های مختلف کشور  از جمله محمد کربلایی احمد،  عكاس و خبرنگار روزنامه همشهري در سقوط هواپیمای C130 به شهادت رسیدند.

این گروه به منظور پوشش خبری رزمایش عاشقان ولایت عازم بندرعباس بودند که هواپیمای حامل آنان دچار نقص فنی شد و پس از برخورد با ساختمان‌های اطراف فرودگاه مهرآباد سقوط کرد.