همشهری آنلاین: مراسم سومین سالگرد شهادت جمعی از اصحاب رسانه در سانحه سقوط هواپیمای سی130 در فضایی معنوی در بهشت زهرا برگزار شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، این مراسم با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، معاون اداری و مالی سازمان صدا و سیما و جمعی از خانواده‌های شهدای اصحاب رسانه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود علوی رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش در این مراسم گفت: نقش اصحاب رسانه در انعکاس اخبار رزمایش‌ها بسیار ارزنده و تاثیرگذار بوده و در این زمینه تاکنون خبرنگاران تلاش‌های وافری انجام داده‌اند که قابل تحسین است.

وی افزود: اصحاب رسانه در زمان برگزاری رزمایش‌ها با به تصویر کشیدن موشک‌ها و تیرهای شلیک شده به سوی دشمنان فرضی در واقع اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارند که این خود شلیکی سهمگین به سوی دشمنان انقلاب اسلامی‌ است.

در ادامه این مراسم معنوی حمید کیانی رئیس شورای سیاستگذاری ستاد بزرگداشت شهدای اصحاب رسانه در سخنانی گفت: با کمک شهرداری تهران در این هفته بوستانی به نام شهدای اصحاب رسانه نامگذاری می‌شود و با مساعدت و همکاری شرکت پست تمبر یادبود این عزیزان در دهه فجر امسال منتشر خواهد شد.

وی افزود: فعالیت ستاد بزرگداشت شهدای اصحاب رسانه به صورت دائمی و مقر آن در فرهنگسرای رسانه خواهد بود و کار آن رسیدگی به امور فرهنگی، تحصیلی و اجتماعی خانواده‌های شهدای اصحاب رسانه خواهد بود که البته تولیت این ستاد با بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی نیز در این مراسم حضور داشت.

در پایان این مراسم تعدادی کبوتر سفید به یاد شهدای اصحاب رسانه به پرواز درآمد. 

کد خبر 70100

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز