همشهری آنلاین: گزارش‌ها نشان می‌دهد در روزهای پایانی سال؛ کنسول وی یو Wii u نسبت به سایر رقبای خود از فروش بیشتری برخوردار بوده است.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گيم‌زون؛ در حالی که پيش‌بيني مي‌شد علاقمندان به بازي‌هاي ويديويي - كامپيوتري توجه زیادی نسبت به خريد دو کنسول مشهور پلي استيشن فور/ PS4 و ايكس باكس وان/ Xbox One داشته باشند با اينهمه در روزهاي پاياني سال 2015 و به ويژه از جمعه سياه /بلک فرایدی اين کنسول وي يو Wii u بوده كه گوي سبقت را از دو رقيب پرآوازه‌اش ربوده است.

 بر اساس آمار و ارقام منتشر شده، در حین ناباوری همگان این کنسول ژاپني توانست پرفروش‌ترین کنسول نسبت به سایر رقبای خود شود همچنین این میزان فروش رکورد شخصی خود این کنسول را در بلک فرایدی شكست.

طبق گزارش‌هاي وبسایت معتبر و مشهور Target.com در حالی که دو کنسول PS4 و  Xbox One از استقبال شگرفی برخوردار بودند در این روزها مشتریان زیادی  Wii u را هدف خرید خود قراردادند.

احتمال می‌رود دلیل این استقبال زیاد بازی‌های جذابی است که در سال 2015 برای این کنسول منتشر شد. بازی‌های مانند: Mario Kart 8، Super Mario Make که این بازی برای جوایز بازی‌های ویدیویی سال 2015 نيز انتخاب شده است.