تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

همشهری آنلاین: ماهنامه همشهری پایداری به فرهنگ دفاع مقدس می‌پردازد و قصد دارد در هر شماره این نشانه‌ها را گرامی بدارد و درباره ارزش‌های پنهان و پیدای این دوره تاریخی با مخاطبانش گفت وگو کند.

اگرچه بيش از بيست سال از پايان جنگ تحميلي گذشته، اما آثار و نشانه‌هاي اين واقعه بزرگ هنوز هم در بخشهاي مختلف اجتماعي و فرهنگي جامعه ما نمايان است.

ماهنامه همشهري پايداري که به فرهنگ دفاع مقدس مي پردازد قصد دارد در هر شماره اين نشانه ها را گرامي بدارد و درباره ارزش هاي پنهان و پيداي اين دوره تاريخي با مخاطبانش گفت وگو کند.

اين ماهنامه که از طريق گفت وگو با فرماندهان، مسئولان و رزمندگان سالهاي دفاع مقدس به بازخواني عمليات هاي مهم و فرهنگ جبهه مي پردازد، سعي دارد تا روايتي مستند و به دور از اغراق و بزرگنمايي را به خواننده خود ارايه کند و در عين حال خاطرات شيرين آن روزها را براي علاقه مندان يادآوري کند.

محورهاي محتوايي اين نشريه به اين شرح است: گسترش فرهنگ و ارزشهاي دفاع مقدس، پيگيري مطالبات جدي مقام معظم رهبري در حوزة ارزشهاي فرهنگي دفاع مقدس، انعکاس مشکلات ايثارگران، نگاهي تحليلي و انتقادي به کارکردهاي نهادهاي متولي ترويج فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس، آشنايي شهروندان با زندگي و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس تهران، جلوگيري از انجام تحريفات و مستند و مكتوب شدن وقايع دفاع مقدس، ترويج فرهنگ احترام به يادگاران دفاع مقدس (جانبازان، آزادگان، خانواده شهداء و...)

paydari.hmg.ir