همشهری آنلاین: ماندانا دهقان منشادی در مرحله دوم نیز به مانند مرحله اول مسابقات دبی، عنوان قهرمانی دوگانه را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه‌گانه، در مرحله سوم مسابقات دوگانه كاپ آزاد دبي كه با حضور تعداد زيادي از ورزشكاران دوگانه و سه‌گانه‌كار جهاني در شهر دبي امارات متحده برگزار شد، باز هم ماندانا دهقان منشادي از جمهوري اسلامي ايران با پوشش مناسب اسلامي توانست رقباي خود را پشت سر گذاشته و همانند مرحله دوم كه يك ماه پيش در همين كشور برگزار شد، به مقام قهرماني رسيده و بر روي سكوي اول بايستد.

ماندانا دهقان منشادي كه به عنوان ورزشكار آزاد و با همكاري فدراسيون سه‌گانه در اين مسابقات شركت كرده بود، توانست در رده سني 20 تا 29 سال زودتر از رقباي عرب و اروپايي خود از خط پايان بگذرد و به مقام قهرماني برسد.

شايان ذكر است كه اين مسابقات در 6 مرحله برگزار مي‌شود كه در پايان هر ورزشكاري بتواند امتيازات بيشتري كسب كند، مقام قهرماني را به دست خواهد آورد. سه مرحله از اين مسابقات برگزار شده و ماندانا دهقان در دو مرحله دوم و سوم شركت كرده و به مقام قهرماني رسيده و تنها به دليل صادر نشدن ويزا نتوانسته در مرحله اول حضور پيدا كند. با اين حال در صورت كسب نتايج و امتيازات بالا توسط اين ورزشكار، احتمال قهرماني وي در كل مسابقات كاپ آزاد دبي بيشتر خواهد بود.

مرحله چهارم اين مسابقات در تاريخ 30 بهمن ماه، مرحله پنجم در تاريخ 29 اسفند و مرحله ششم (نهايي) در تاريخ 19 فروردين ماه 1395 در شهر دبي برگزار خواهد شد.