همشهری آنلاین: مرحله چهارم مسابقات دوگانه کاپ آزاد بین‌المللی دبی روز جمعه گذشته ۳۰ بهمن ماه با حضور بسیاری از ورزشکاران دوگانه و سه‌گانه‌کار جهان در کشور امارات برگزار شد.

M.Dehghanmanshadi

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه‌گانه، در اين مرحله ماندانا دهقان منشادي از ايران با پوشش كامل اسلامي همانند دو دوره قبلي توانست رقباي خود را پشت سر بگذارد و همانند مرحله دوم و سوم كه يك ماه پيش در همين كشور برگزار شد، به مقام قهرماني رسيده و بر روي سكوي اول بايستد.

ماندانا دهقان منشادي كه به عنوان ورزشكار آزاد و با همكاري فدراسيون سه‌گانه در اين مسابقات شركت كرده بود، توانست در رده سني 20 تا 29 سال زودتر از رقباي عرب و اروپايي خود از خط پايان گذشته و به مقام قهرماني برسد.

شايان ذكر است كه اين مسابقات در 6 مرحله برگزار مي‌شود كه در پايان هر ورزشكاري بتواند امتيازات بيشتري كسب كند، مقام قهرماني را به دست خواهد آورد.

چهار مرحله از اين مسابقات برگزار شده و ماندانا دهقان در سه مرحله دوم، سوم و چهارم شركت و به مقام قهرماني رسيده و تنها به دليل صادر نشدن ويزا نتوانسته است در مرحله اول حضور پيدا كند. با اين حال در صورت كسب نتايج و امتيازات بالا توسط اين ورزشكار، احتمال قهرماني وي در كل مسابقات كاپ آزاد دبي بيشتر خواهد بود.

مرحله پنجم اين مسابقات در تاريخ 29 اسفند و مرحله ششم (نهايي) 19 فروردين ماه 1395 در شهر دبي برگزار خواهد شد.

کد خبر 326178

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha