درگیری دو مرد بر سر محل پارک خودرو، با مرگ یکی از آنها پایان یافت.

عصر پنجشنبه مرد جواني داخل خودروي خود منتظر برادر و پدرش بود تا به خانه يكي از بستگانشان بروند. دقايقي گذشت و مرد منتظر مجبور شد ماشينش را مقابل پاركينگ يك ساختمان مسكوني پارك كند اما در همين هنگام يكي از ساكنان ساختمان كه مردي 60ساله بود زماني كه در پاركينگ را باز كرد تا از ساختمان خارج شود ديد كه خودرويي مقابل پاركينگ پارك شده و كسي داخل آن نيست.

او پرس‌وجو كرد تا صاحب آن را پيدا كند اما موفق نشد. درحالي‌كه براي رفتن عجله داشت ناگهان صاحب خودرو رسيد و همين آغاز درگيري ميان آنها بود. دعواي آنها لفظي بود كه به‌گفته شاهدان به درگيري فيزيكي كشيده شد و ناگهان مرد 60ساله دستش را روي سينه‌اش گذاشت و از حال رفت. اهالي محل با ديدن اين صحنه، اورژانس و پليس را خبر كردندو مشخص شد كه مرد 60ساله بر اثر سكته و ايست قلبي جان‌باخته است.

در چنين شرايطي، ‌ماجراي مرگ وي به قاضي سيدسجاد منافي‌آذر گزارش شد و با دستور وي تحقيقات در اين خصوص آغاز شد. به گزارش همشهري، با دستور قاضي جنايي جسد قرباني براي تعيين علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني فرستاده شده و تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد تا ابعاد پنهان ماجرا آشكار شود.