سه‌شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۰
۰ نفر

پسر جوان پس از قتل پدر معتادش دچار عذاب وجدان شد و تصمیم گرفت به زندگی خود پایان دهد اما لحظاتی پیش از خودکشی پلیس سر رسید و او دستگیر شد.

جنايتي كه پسر 25ساله رقم زد، 13دي‌ماه در شهرستان سيرجان اتفاق افتاد. ماجرا از اين قرار بود كه از مدت‌ها قبل پسر جوان با پدرش اختلاف داشت. پدر او به شيشه اعتياد داشت و همين باعث شده بود كه مدام با همسر و فرزندانش بدرفتاري كند. رفتار بد پدر كار را به جايي رساند كه همسرش اواسط آذرماه ديگر نتوانست اين زندگي را تحمل كند و به همين دليل دست دختر جوانش را گرفت و به خانه پدرش رفت.

پس از رفتن آنها، مرد معتاد و پسر 25ساله‌اش در خانه تنها ماندند تا اينكه حادثه مرگبار رخ داد؛ حادثه‌اي كه با مرگ پدر معتاد همراه بود. عامل جنايت در اعترافاتش مي‌گويد: «13دي‌ماه بود و حدود يك‌ماه از رفتن مادر و خواهرم از خانه‌مان گذشته بود. پدرم مغازه داشت و با هم در آنجا كار مي‌كرديم اما آن روز وقتي به خانه آمد، دوباره شروع به بد رفتاري كرد. بر سر پول دعوايمان شد. پدرم براي اينكه مرا بترساند چاقوي آشپزخانه را برداشت و به طرفم گرفت.

من از رفتارهاي او خسته شده بودم. كنترلم را از دست دادم و با برداشتن يك تكه موزاييك كه در همان اطراف بود، به سرش كوبيدم و چاقو از دستش افتاد. چاقو را برداشتم و ديگر نفهميدم چه اتفاقي افتاد. وقتي به‌خودم آمدم، ديدم پدرم را با ضربات چاقو به قتل رسانده‌ام.» پسر جوان پس از اين جنايت خانه را ترك كرد اما مي‌دانست كه به‌زودي با پيدا شدن جسد پدرش، رازش برملا مي‌شود. به همين دليل به خانه برگشت و اين بار تصميم گرفت جسد را از بين ببرد. هر چند در ابتدا قصد آتش زدن آن را داشت اما خيلي زود پشيمان شد و پس از آن با كندن گودالي در باغچه، جسد را دفن كرد. او براي اينكه كسي متوجه ماجرا نشود به مادرش و بستگانش گفت كه پدرش ناپديد شده و احتمالا باز هم پليس او را دستگير كرده و به زندان افتاده است.

چند روز از حادثه مي‌گذشت و در اين مدت همه باورشان شده بود كه مرد معتاد از سوي پليس دستگير شده، چرا كه وي پيش از اين نيز سابقه‌ دستگيري و زنداني شدن در پرونده‌اش را داشت. با اين حال عذاب وجدان حتي براي لحظه‌اي پسر جوان را رها نمي‌كرد تا جايي كه او با گذشت بيش از 10روز از جنايت تصميم به‌خودكشي گرفت. او اما پيش از آن با عمه‌اش كه رابطه خوبي با او داشت تماس گرفت و پس از اينكه به قتل پدرش اعتراف كرد و گفت كه او را داخل باغچه دفن كرده است،

تلفن را قطع كرد. همان لحظه عمه او كه از شنيدن اين ماجرا شوكه شده و فهميده بود كه برادرزاده‌اش قصد خودكشي دارد با پليس تماس گرفت و از آنها كمك خواست. با هماهنگي دادستان، تيمي از مأموران راهي خانه پسر جوان شدند و درست لحظاتي پيش از اينكه وي به زندگي‌اش پايان دهد او را دستگير كردند. پسر جوان در همان بازجويي‌هاي اوليه به قتل پدرش اعتراف كرد و مأموران توانستند جسد مقتول را از دل باغچه بيرون بكشند. عامل اين جنايت با قرار قانوني راهي زندان شد و تحقيقات تكميلي درخصوص اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 322057

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha