همشهری آنلاین: دربی(شهرآورد) دو تیم استقلال و پیروزی تهران در زمانی غیر از روز عید فطر برگزار خواهد شد.

به گزارش مهر، مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری تهران گفت: دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس به مسئولیت نیروهای انتظامی در مدیریت مراسم عید سعید فطر در این روز برگزار نخواهد شد.

علی جهانبخشی با بیان این مطلب افزود: قراراست در جلسه ای که کمیسیون ورزش استانداری تهران روز سه شنبه(10 مهر) با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و اعضا شورای تامین استان تهران برگزار خواهد شد، تاریخ جدید برگزاری این دیدار مشخص شود.

وی تصریح کرد: احتمال اینکه بازی استقلال و پرسپولیس با یک هفته تاخیر برگزار شود وجود دارد اما مسلما این دیدار روز عید سعید فطر برگزار نخواهد شد.

مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری تهران در خصوص علت تعویق دربی شصت و سوم تهران گفت: فدراسیون فوتبال روز عید سعید فطر را برای این بازی درنظر گرفته بود اما از آنجائیکه در این روز نیروهای امنیتی و انتظامی درگیر هماهنگی برنامه های مراسم نماز عید سعید فطر هستند امکان برگزاری دیدار استقلال - پرسپولیس که هزاران نفر را به ورزشگاه آزادی می کشاند نبود و به همین خاطر تصمیم به تغییر زمان بازی یاد شده و تعویق آن به روز دیگری گرفته شد.

دیدار استقلال - پرسپولیس در چارچوب دیدارهای هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتربراساس برنامه قبلی فدراسیون فوتبال قرار بود روز شنبه 21 مهرماه همزمان با عید سعید فطربرگزارشود.

برچسب‌ها