درگیری پسر ۲۱ ساله با ۲ مرد میانسال، با جنایت پایان یافت.


ساعت23:30 دوشنبه ماموران كلانتري102 پاسداران با قاضي مديرروستا، كشيك جنايي پايتخت تماس گرفتند و خبر از يك درگيري مرگبار دادند. به گفته افسر پليس، ساعتي قبل‌تر پسر 21ساله‌اي در پاركي در لويزان، مرد 45ساله‌اي را با چاقو زخمي كرده بود. اين اما پايان ماجرا نبود چرا كه اين جوان ساعتي بعد در جاي ديگري در همان منطقه مرد 60ساله‌اي را با چاقو زخمي كرده بود كه هردو به بيمارستان چمران منتقل شده بودند اما مرد 45ساله با وجود تلاش پزشكان به‌علت شدت جراحات جان باخته بود.
ماموران پليس همچنين گزارش كردند كه جوان 21ساله كه عامل اين درگيري خونين بود، توسط ماموران در محل دستگير شده است.

با دستور قاضي جنايي، قرار بازداشت موقت براي پسرجوان به اتهام قتل و ايراد ضرب و جرح عمدي صادر شد اما انگيزه او از اين درگيري چه بود؟

متهم صبح ديروز براي بازجويي به شعبه ششم دادسراي امور جنايي تهران منتقل شد. او قتل را انكار كرد و فقط زخمي‌كردن مرد 60ساله را پذيرفت. وي گفت: با سعيد (مقتول) و محمد (مرد مجروح) در يك محل زندگي مي‌كرديم و سال‌ها بود كه آنها را مي‌شناختم. يك هفته پيش از حادثه، سعيد پيشنهاد داد كه به خانه محمد برويم. آن شب مشروبات الكلي مصرف كرده بودم و سر مسائلي با آنها بحثم شد و از هردويشان كينه به دل گرفتم.

چند روز گذشت تا اينكه شب حادثه سعيد را در پارك ديدم. او به من بدهكار بود. درخصوص بدهي‌اش صحبت كرديم كه كار به درگيري كشيد. از آنجا كه از قبل از او كينه به دل داشتم، به وي حمله كردم. او چاقو در دست داشت اما نمي‌دانم چه شد كه خودش مجروح شد و يك‌دفعه فرياد زد كه سوختم، سوختم. من احساس مي‌كنم پاي افراد ديگري در ميان است كه سعيد را كشته‌اند و مي‌خواهند گردن من بيندازند! متهم كه به گفته خودش گاهي ماده مخدر گل مصرف مي‌كند، در ادامه گفت: وقتي سعيد خون‌آلود روي زمين افتاد من فرار كردم و چند ساعت بعد محمد را ديدم. به ياد كينه‌اي افتادم كه از او به دل داشتم. براي همين به خانه رفتم و يك چاقوي ميوه‌خوري برداشتم. دوباره پيش او برگشتم و در درگيري به او ضربه زدم اما خوشبختانه او زنده است و من او را سطحي زخمي كردم.

به گزارش همشهري، هم‌اكنون اين متهم با قرار قانوني در اختيار ماموران اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفته است و تحقيقات از وي براي افشاي زواياي پنهان ماجرا ادامه دارد.