همشهری آنلاین: مشاور وزیر بهداشت، انتشار اظهاراتی به نقل از وزیر بهداشت در ارتباط با استیضاح وزیر رفاه را از اساس کذب خواند.

به گزارش ايسنا، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در ارتباط با انتشار اظهاراتی با عنوان استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نقل از وزیر بهداشت، در یکی از رسانه‌ها گفت: این مطلب از اساس کذب محض است و دکتر هاشمی نیز با مشاهده آن شدیدا ابراز تاسف کرد.

دكتر عباس زارع نژاد، با بیان اینکه طرح چنین مباحثی از سوی برخی رسانه‌ها، جای سوال دارد و قطعا این رسانه‌ها اهداف خاصی را دنبال می‌کنند، افزود: بی‌تردید برهم زدن آرامش نظام سلامت و ارایه دهندگان و گیرندگان خدمت، یکی از اهدافی است که آنها دنبال می‌کنند و این چنین افرادی قطعا به فکر سلامتی مردم نیستند.

مشاور وزیر بهداشت، نشر مجدد این چنین اخباری از سوی سایر رسانه‌ها را اقدامی غیراخلاقی و قابل پیگیری حقوقی خواند و گفت: در صورت اجازه دولت، وزارت بهداشت، حتما از منتشر کنندگان چنین اخباری شکایت خواهد کرد.

دکتر ایرج حریرچی، قائم مقام وزیر بهداشت نیز در این باره به ایسنا گفت: این اخبار را که تعدادی افراد غیرمسئول ایجاد می‌کنند و درصدد ایجاد اختلاف در حوزه سلامت و دولت هستند را قویا تکذیب می‌کنیم. رسانه‌ها هوشیاری به خرج دهند و نگذارند به آن دامن زده شود.