همشهری آنلاین: رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: یکی از ویژگی های ممتازی که امروز ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را از سایر نیروهای نظامی دنیا برجسته تر می کند، اعتقاد کامل این نیروهای عظیم به اصل ولایت و فرمان برداری از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

امير سرتيپ دوم ستاد «ابراهيم گلفام» در حاشيه بازديد از سازمان خبرگزاري جمهوري اسلامي در گفت وگو با خبرنگار دفاعي ايرنا افزود: افتخار ارتش و نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران اين است كه از زمان پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي تاكنون تحت فرمان ولايت فقيه بوده و هستند.

وي با بيان اينكه حوزه داخلي ارتش نيز يك حوزه ولايتمدار است، تصريح كرد: ارتش با گروه هاي سياسي، به چپ و به راست، به هيچ طرفي انحرافي ندارد و چراغ هدايت ارتش چراغ ولايت و رهبري است.

رئيس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس ارتش توضيح داد: در حوزه اقتدار نظامي ارتش نيز حوزه معنويت و حوزه ولايتمداري در عين توانمندي نظامي و توانمندي جسمي حرف اول و آخر را نزد سربازان ولايت در آجا مي زند.

امير گلفام افزود: اگر امروز نظام سلطه فكر تعرض به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را در سر ندارد، اطلاع كامل آنها از اين ولايت مداري نيروهاي مسلح و نداشتن اطلاعات كامل از توانمندي هاي دفاعي رزمندگان اسلام است.

وي با بيان اينكه اكنون تمام توليد علم و دانش در ارتش جمهوري اسلامي ايران به صورت بومي و داخلي انجام مي شود، تصريح كرد: اكنون با ياري خداوند سبحان و فرماندهي مقام معظم رهبري، ارتش به يك اقتدار پايداري در تمامي حوزه ها رسيده كه خيلي از كشورهاي منطقه مي خواهند از توانمندي هاي علمي، آموزشي و مستشاري ما در رزمايش هاي آشكار و پنهان استفاده كنند.

امير سرتيپ دوم ستاد «حسين ولي وند زماني» ژنرال آجودان رئيس جمهوري و امير سرتيپ دوم ستاد «ابراهيم گلفام» رئيس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس ارتش جمهوري اسلامي ايران و هيات همراه آنان، روز گذشته(يكشنبه) از خبرگزاري جمهوري اسلامي(ايرنا) بازديد كردند.

اميران «ولي وند زماني» و «گلفام» و هيات همراه آنان در بازديد از بخش هاي مختلف ايرنا از جمله اتاق خبر، بخش هاي اخبار داخلي و خارجي، و شنود تصويري و صوتي با شيوه تهيه و ارسال اخبار و گزارش هاي اين سازمان آشنا شدند.

اين دو امير ارتش اسلام همزمان با روز 29 فروردين، همچنين با «محمد خدادي» مدير عامل ايرنا ديدار و گفت وگو كردند.