همشهری آنلاین: رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: یکی از ویژگی های ممتازی که امروز ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را از سایر نیروهای نظامی دنیا برجسته تر می کند، اعتقاد کامل این نیروهای عظیم به اصل ولایت و فرمان برداری از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

ابراهیم گلفام

امير سرتيپ دوم ستاد «ابراهيم گلفام» در حاشيه بازديد از سازمان خبرگزاري جمهوري اسلامي در گفت وگو با خبرنگار دفاعي ايرنا افزود: افتخار ارتش و نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران اين است كه از زمان پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي تاكنون تحت فرمان ولايت فقيه بوده و هستند.

وي با بيان اينكه حوزه داخلي ارتش نيز يك حوزه ولايتمدار است، تصريح كرد: ارتش با گروه هاي سياسي، به چپ و به راست، به هيچ طرفي انحرافي ندارد و چراغ هدايت ارتش چراغ ولايت و رهبري است.

رئيس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس ارتش توضيح داد: در حوزه اقتدار نظامي ارتش نيز حوزه معنويت و حوزه ولايتمداري در عين توانمندي نظامي و توانمندي جسمي حرف اول و آخر را نزد سربازان ولايت در آجا مي زند.

امير گلفام افزود: اگر امروز نظام سلطه فكر تعرض به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را در سر ندارد، اطلاع كامل آنها از اين ولايت مداري نيروهاي مسلح و نداشتن اطلاعات كامل از توانمندي هاي دفاعي رزمندگان اسلام است.

وي با بيان اينكه اكنون تمام توليد علم و دانش در ارتش جمهوري اسلامي ايران به صورت بومي و داخلي انجام مي شود، تصريح كرد: اكنون با ياري خداوند سبحان و فرماندهي مقام معظم رهبري، ارتش به يك اقتدار پايداري در تمامي حوزه ها رسيده كه خيلي از كشورهاي منطقه مي خواهند از توانمندي هاي علمي، آموزشي و مستشاري ما در رزمايش هاي آشكار و پنهان استفاده كنند.

امير سرتيپ دوم ستاد «حسين ولي وند زماني» ژنرال آجودان رئيس جمهوري و امير سرتيپ دوم ستاد «ابراهيم گلفام» رئيس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس ارتش جمهوري اسلامي ايران و هيات همراه آنان، روز گذشته(يكشنبه) از خبرگزاري جمهوري اسلامي(ايرنا) بازديد كردند.

اميران «ولي وند زماني» و «گلفام» و هيات همراه آنان در بازديد از بخش هاي مختلف ايرنا از جمله اتاق خبر، بخش هاي اخبار داخلي و خارجي، و شنود تصويري و صوتي با شيوه تهيه و ارسال اخبار و گزارش هاي اين سازمان آشنا شدند.

اين دو امير ارتش اسلام همزمان با روز 29 فروردين، همچنين با «محمد خدادي» مدير عامل ايرنا ديدار و گفت وگو كردند.

کد خبر 331050

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha