همشهری آنلاین: مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو گفت: به مناسبت هفته سلامت، سومین همایش معرفی صبحانه سالم، برگزار می‌شود.

به گزارش همشهري آنلاين، مهندس محمد هاشمی افزود: در راستای سیاست‌های سلامت محور سازمان غذا و دارو و با هدف فرهنگ سازی و تاکید بر  اهميت مصرف صبحانه به ویژه برای کودکان و نوجوانان، همايش صبحانه سالم با حضور دانش آموزان مدارس، برگزار مي‌شود.

به گفته هاشمي، توجه به اهمیت مصرف صبحانه به عنوان مهمترین سبد غذایی روزانه و تاثیر آن در سلامتی مردم به ویژه تاثیر آن در یادگیری دانش آموزان و مصرف درست فرآورده‌های غذایی سالم و ایمن،  يكي از اهداف اين همايش است.

مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو گفت: در این همایش ضمن انجام ورزش صبحگاهی با حضور بيش از 500 دانش آموز و پذیرایی با میوه و صبحانه سالم (نان، پنیر، گردو،خرما و شیر) کارشناسان تغذیه، آموزش‌های لازم را درباره نحوه تهیه صبحانه سالم در فضايي شاد، ارائه خواهند كرد.

سومين همايش صبحانه سالم با همکاری دانشگاه  علوم پزشكي شهید بهشتی و هماهنگی اداره  كل سلامت شهرداری تهران ، با حضور رييس سازمان غذا و دارو، مدیران و کارشناسان سازمان غذا و دارو و  شهردار منطقه 10 ، ساعت 9 صبح یکم اردیبهشت، در بوستان تهرانی برگزارمي‌شود.