همشهری آنلاین: سرمربی نفت تهران با بیان اینکه پرسپولیس تیم محترمی است گفت نقاط ضعف و قوت این تیم را آنالیز کرده است

به گزارش ورزش سه،  علیرضا منصوریان در گفت‌وگوي پيش از بازي با پرسپوليس گفت: تیم آنالیز ما کاملا حریف را شناسایی کرده و با حریف قابل احترامی روبرو هستیم. به لحاظ فنی در فاز حمله خیلی قدرتمند هستند و در فاز حمله در خط دفاعی شکننده هستند.

منصوریان در واکنش به این سوال که وحید امیری و بیرانوند در فصل آینده به دنبال حضور در پرسپولیس هستند و این چه تاثیری در بازی فردا خواهد داشت گفت: ما یک ویترین بزرگتری مثل سید جلال داشته‌ایم. هیچ وقت از بازیکنانم سوال نداشته‌ام که قرمز هستند یا آبی. ما در این چند سال نشان داده‌ایم با بی رحمی استقلال و پرسپولیس را شکست داده‌ایم. اگر می‌خواستند رحم و مروتی داشته‌اند در این سال‌ها به استقلال و پرسپولیس نداشته‌اند. بازیکنانم با وجدان و پاک هستند. هر اتفاقی در بازی فردا احساسی به خودم راه نمی‌دهم که نگاه مثبت یا منفی داشته باشم و روی اسم آنها قسم می‌خورم.

وی ادامه داد: بهمن 73 به استقلال که آمدم لذت بزرگی می بردم اما این نفت باعث شده تا انرژی بیشتری داشته باشم. با تمام احترام حرف تان را رد می کنم و بازیکنانم وجدان بالایی دارند.

منصوریان گفت: هجمه اعتبار بازی با استقلال و پرسپولیس اینقدر زیاد است که ما را فراموش کرده‌اید. اگر نفت بتوانید سهمیه بگیرد قهرمان است. کدام مربی را می‌شناسید که هزار تومان هم نگیرد و 100 میلیون هم خرج کند. ما از شرایط بازیکن و مربی خارج شدیم و با بازیکنانم شام و ناهار صرف می‌کنم. من کی گفتم بازیکن مظلومی هستم؟ من 20 سال پیش بازیکن ایشان بودم و با شجاعت می‌گویم نگاهم به نفت است و مجموعه نفت به من اعتماد دارد. اگر گلی هم بزنم با تمام احترام در زمین حاضر می‌شویم. من شریکی دارم که پرسپولیسی است و هیچ وقت به مجموعه پرسپولیس بي احترامي نمی‌کنم .

منصوریان در مورد مصدومیت و محرومیت بازیکنانش گفت: ما مصدوم و محرومی نداریم و ایمان مبعلی و جلال حسینی به این بازی رسیده‌اند.

منصوریان در پاسخ به این سوال که استقلالي است و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنید گفت: من برای موفقیت و آبروی خودم تلاش می‌کنم. با تمام احترام استقلال و پرسپولیس را کنار می‌گذارم و نفت برایم مهم است. اگر از باخت و برد نفت به منفعتی رسید به من مربوط نیست.