همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: معلمین با کلام، رفتار و اعمالشان ترویج دهنده دین هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی، امیر سرتیپ «احمد رضا پوردستان» در آستانه فرا رسیدن 12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم افزود: تعهد، ولایت مداری و تدین در بستر ایمان است كه كارها را در نیروی زمینی پیش می برد و فعالین عرصه فرهنگ در عقیدتی سیاسی به خوبی به آن پرداخته اند.

وی افزود: معلمین اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با كلام، رفتار و اعمالشان ترویج دهنده دین در یگان ها هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینكه «در نیروی زمینی ارتش فعالیت های آموزشی و تعلیم و تربیت به شایستگی انجام می شود»، گفت: نیروی زمینی ارتش به عنوان یك نیروی انسان محور نیاز دارد كه در امر آموزش و تعلیم و تربیت برنامه ریزی مدون داشته باشد.

پوردستان گفت: یكی از مهمترین بخش های آموزشی برگزاری كلاس های دینی و معنوی، قرآن مجید، نماز و بصیرت افزایی است كه نهاد عقیدتی سیاسی در سطح ارتش به ویژه نیروی زمینی به آن پرداخته و نتایج بسیار ارزشمندی را به همراه داشته است.

وی به شرایط منطقه و تهدیدات احتمالی پرداخت و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همان روزهای نخست انقلاب مورد تهدید دشمنان بوده، اما با تدابیر و رهنمود های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری یكی پس از دیگری، این تهدیدها را به خوبی پشت سر گذاشته و اكنون به عنوان یكی از قدرت های مهم منطقه و دنیا به شمار می رود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاكید كرد: باید از همه ظرفیت های موجود استفاده كرد و در مقابل هر نوع تهدید احتمالی آمادگی خود را حفظ كنیم و در این مسیر كار معلمین و كسانی كه در امر آموزش و تعلیم و تربیت نقش دارند، بسیار مهم و ارزشمند است.