همشهری آنلاین:‌ نخستین دوره رقابت های قهرمانی کشور اتومبیلرانی در رشته درگ ۴۰۰ متر ، در پیست بوستان ولایت پایتخت با شناخت نفرات برتر پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در این رقابت‌ها پنجاه شرکت‌کننده از استان‌های مختلف حضور يافته و در شهر ورزش بوستان ولایت با هم به رقابت پرداختند.

اسامي نفرات برتر هر کلاس به شرح زیر می‌باشد:

در کلاس 4 سیلندر اتمسفر سید حسام منفرد، حسین ابراهیمی و مقداد کیارستمی از تهران به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در کلاس 4 سیلندر (توربو) امیرحسین میرزایی از استان البرز بر روی سکوی نخست ایستاد، عباس فرهودی‌راد از استان خوزستان به عنوان دومی رسید و مهدی علمایی از استان البرز سوم شد.

در کلاس 6 و 8 سیلندر گارنیک عیسی ولی، رضا فرهادی و سامان خنجری از تهران نفرات اول تا سوم را تشکیل دادند.

در کلاس آزاد محسن فرهمند از استان کرمان بر سکوی نخست قرار گرفت، مرتضی خلعتنژاد از تهران دوم شد و شهروز فرمنش از خراسان رضوی به عنوان سومی رسید.

در کلاس 206 اختصاصی شروین یگانه از استان خوزستان بر روی سکوی نخست ایستاد، مهدی قلیخانی از خوزستان دوم شد و مهدی نوذری از استان فارس مقام سوم را به خود اختصاص داد.

در کلاس اختصاصی GT86 نیز پدرام بابائی، محمد بهادری و بردیا مختاری از استان خوزستان به ترتیب بر روی سکوی نخست تا سوم این مسابقات قرار گرفتند.