همشهری آنلاین:‌ نخستین دوره رقابت های قهرمانی کشور اتومبیلرانی در رشته درگ ۴۰۰ متر ، در پیست بوستان ولایت پایتخت با شناخت نفرات برتر پایان یافت.

Auto

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در این رقابت‌ها پنجاه شرکت‌کننده از استان‌های مختلف حضور يافته و در شهر ورزش بوستان ولایت با هم به رقابت پرداختند.

اسامي نفرات برتر هر کلاس به شرح زیر می‌باشد:

در کلاس 4 سیلندر اتمسفر سید حسام منفرد، حسین ابراهیمی و مقداد کیارستمی از تهران به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در کلاس 4 سیلندر (توربو) امیرحسین میرزایی از استان البرز بر روی سکوی نخست ایستاد، عباس فرهودی‌راد از استان خوزستان به عنوان دومی رسید و مهدی علمایی از استان البرز سوم شد.

در کلاس 6 و 8 سیلندر گارنیک عیسی ولی، رضا فرهادی و سامان خنجری از تهران نفرات اول تا سوم را تشکیل دادند.

در کلاس آزاد محسن فرهمند از استان کرمان بر سکوی نخست قرار گرفت، مرتضی خلعتنژاد از تهران دوم شد و شهروز فرمنش از خراسان رضوی به عنوان سومی رسید.

در کلاس 206 اختصاصی شروین یگانه از استان خوزستان بر روی سکوی نخست ایستاد، مهدی قلیخانی از خوزستان دوم شد و مهدی نوذری از استان فارس مقام سوم را به خود اختصاص داد.

در کلاس اختصاصی GT86 نیز پدرام بابائی، محمد بهادری و بردیا مختاری از استان خوزستان به ترتیب بر روی سکوی نخست تا سوم این مسابقات قرار گرفتند.

 

کد خبر 332261

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha