همشهری آنلاین: در آخرین روز از پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در تاشکند و در رقابت‌های دسته به اضافه ۱۰۵ کیلوگرم، بهادر مولایی در دوضرب طلایی شد و نشان برنز مجموع را گرفت. محسن بهرام‌زاده، دیگر ملی‌پوش کشورمان در این وزن هفتم شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، در هفتمین و آخرین روز مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا با رقابت دسته به اضافه 105 کیلوگرم در گروه A و در حرکت یک ضرب نمایندگان کشورمان بهادر مولایی (دارنده مدال نقره جهان) در جایگاه هفتم و محسن بهرام‌زاده (دارنده مدال نقره آسیا) در جايگاه ششم ايستاد.

درادامه و در حرکت دو ضرب محسن بهرام‌زاده، دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا در سال 2013 قزاقستان توانست وزنه‌های 210 و 221 را بالایی سر ببرد، ولی در مهار وزنه 229 کیلوگرمی ناموفق بود. بهرام‌زاده در حرکت دو ضرب و مجموع نیز به جایگاه هفتم رسید.

بهادر مولايی، دیگر وزنه‌بردار کشورمان وزنه‌های 230، 240 و 247 کیلویی را مهار کرد تا مدال طلای دو ضرب و مدال برنز مجموع را از آن خود کند.

تیم ملی وزنه‌برداری كشورمان دو مدال نقره حرکت دو ضرب و مجموع توسط سید ایوب موسوی (دسته85 کیلوگرم)، علی هاشمی دو نقره یک ضرب و مجموع و یک برنز دوضرب (دسته 94 کیلوگرم)، دومدال طلاي دو ضرب و مجموع و یک برنز دو ضرب توسط محمدرضا براری و بهادر مولایی در دو ضرب یک مدال طلا و یک مدال برنز در مجموع کسب کرده است.

چهل و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی وزنه‌برداری سال 2016 آسیا از 5 اردیبهشت در شهر تاشکند آغاز شد و روز شنبه (11 اردیبهشت) به کار خود پایان داد.