همشهری آنلاین: در آخرین روز از پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در تاشکند و در رقابت‌های دسته به اضافه ۱۰۵ کیلوگرم، بهادر مولایی در دوضرب طلایی شد و نشان برنز مجموع را گرفت. محسن بهرام‌زاده، دیگر ملی‌پوش کشورمان در این وزن هفتم شد.

B.Moulaea

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، در هفتمین و آخرین روز مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا با رقابت دسته به اضافه 105 کیلوگرم در گروه A و در حرکت یک ضرب نمایندگان کشورمان بهادر مولایی (دارنده مدال نقره جهان) در جایگاه هفتم و محسن بهرام‌زاده (دارنده مدال نقره آسیا) در جايگاه ششم ايستاد.

درادامه و در حرکت دو ضرب محسن بهرام‌زاده، دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا در سال 2013 قزاقستان توانست وزنه‌های 210 و 221 را بالایی سر ببرد، ولی در مهار وزنه 229 کیلوگرمی ناموفق بود. بهرام‌زاده در حرکت دو ضرب و مجموع نیز به جایگاه هفتم رسید.

بهادر مولايی، دیگر وزنه‌بردار کشورمان وزنه‌های 230، 240 و 247 کیلویی را مهار کرد تا مدال طلای دو ضرب و مدال برنز مجموع را از آن خود کند.

تیم ملی وزنه‌برداری كشورمان دو مدال نقره حرکت دو ضرب و مجموع توسط سید ایوب موسوی (دسته85 کیلوگرم)، علی هاشمی دو نقره یک ضرب و مجموع و یک برنز دوضرب (دسته 94 کیلوگرم)، دومدال طلاي دو ضرب و مجموع و یک برنز دو ضرب توسط محمدرضا براری و بهادر مولایی در دو ضرب یک مدال طلا و یک مدال برنز در مجموع کسب کرده است.

چهل و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی وزنه‌برداری سال 2016 آسیا از 5 اردیبهشت در شهر تاشکند آغاز شد و روز شنبه (11 اردیبهشت) به کار خود پایان داد.

 

کد خبر 332378

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha