همشهری‌آنلاین: برنی سندرز، نامزد حزب دموکرات انتخابات آمریکا گفت وضعیت کنونی رقابت انتخاباتی در حزب دموکرات آمریکا، غیردموکراتیک و نامعقول است و باید تغییر کند.

 برنی سندرز، نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در مصاحبه با تلویزیون سی ان ان ضمن انتقاد از فرایند انتخابات درون حزبی در آمریکا گفت: وضعیت کنونی، غیردموکراتیک و غیرمعقول است و باید تغییر کند؛ این‌که تا چه اندازه تغییر کند چیزی است که من می‌خواهم در مورد آن صحبت کنم. ولی وضعیت موجود، برای من قابل قبول نیست و باید تغییر کند و من فکر می‌کنم اتفاقی که باید بیفتد این است که دموکرات‌ها باید مشخص کنند آیا من نامزد این حزب هستم یا نیستم؛ آنها باید از طبقه متوسط و طبقه کارگر حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛سندرز افزود: سران حزب دموکرات باید درک کنند که من از تأمین‌کنندگان مالی بر سر سفره‌های مجلل شام حمایت نمی‌کنم، بلکه از کارگران حمایت می‌کنم که اکنون در معرض آسیب قرار دارند و خواستار تغییر واقعی در اقتصاد هستند، من فکر می‌کنم سران حزب دموکرات باید این موضوع را درک کنند و فرایند را باز بگذارند و اجازه دهند این افراد وارد شوند.