همشهری آنلاین: با قرارداد شرکت ایرانی TPG با شرکت چینی YUNDA اکسپرس برای نخستین بار ارسال مستقیم مرسولات پستی به ایران بدون نیاز به کشور واسطه امکان پذیر شد.

شرکت حمل و نقل ایرانی TPGو شرکت چینی YUNDA اکسپرس در نمایشگاه چاینا اکسپرس قرارداد همکاری منعقد کردند. این قرارداد میان پورنگ دانش مدیرعامل شرکت TPG و سم گوان مدیر عامل شرکت YUNDA به امضا رسیده است.

با این شراکت برای نخستین بار ارسال مرسولات پستی به ایران و بدون نیاز به کشور واسطه امکان پذیر شده است. با قرارداد جدید عملیات حمل و نقل با استفاده از ناوگان هواپیمایی های ایران و با قیمت پایین تر نسبت به گذشته انجام می شود.

شرکت ایرانی TPGفعالیت خود را از سال 1380 در زمینه حمل و نقل آغاز کرده و اکنون با ارائه نمایندگی در 72 شهر ایران به عنوان یکی از بزگترین شرکت های ایرانی حوزه پست و حمل و نقل بین المللی و داخلی، خدمات جابه‌جایی مرسولات پستی، اوراق و اسناد و محموله‌ های سبک و سنگین، تفکیک و توزیع محموله ها در مراکز استان ها و سایر کشور ها را ارائه می دهد.

در این شراکت، شرکت چینی YUNDA اکسپرس به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های حوزه حمل و نقل در سطح جهانی با برخورداری از 65 هزار کارمند در شعب مختلف خود، ارسال مرسولات از چین به مقصد ایران را عهده دار شده است.