۲ سارق مسلح که در جریان درگیری با مأموران پلیس یکی از آنها را به شهادت رسانده و ۲ نفر دیگر را مجروح کرده بودند ۲۴ ساعت بعد از این جنایت دستگیر شدند.

صبح روز دوشنبه گروهي از مأموران پليس آگاهي ماهشهر براي دستگيري سارقي سابقه‌دار راهي يكي از محله‌هاي اين شهر شدند. اين فرد از مدت‌ها قبل تحت تعقيب قرار داشت و مأموران به تازگي مخفيگاه وي را شناسايي كرده بودند. با اينكه مأموران مخفيگاه اين سارق را به محاصره در آورده بودند اما او وقتي خود را در يك قدمي دستگيري ديد تلاش كرد با ايجاد درگيري راهي براي فرار باز كند. او براي مأموران چاقو كشيد اما خيلي زود دستگير شد.

دقايقي از اين ماجرا گذشته بود و مأموران قصد داشتند با دستبند زدن به متهم وي را به آگاهي انتقال دهند اما ناگهان مردي مسلح سر رسيد. او كه از اقوام فرد دستگير شده بود با مأموران درگير شد و به سوي آنها تيراندازي كرد. در جريان اين درگيري خونين ستوان‌دوم جواد ويسي به شهادت رسيد و 2مأمور ديگر مجروح شدند. صداي تيراندازي باعث شده بود تا افراد زيادي در محل درگيري جمع شوند و در اين شرايط مأموران براي اينكه آسيبي به شهروندان نرسد تيراندازي نكردند و ضارب همراه با سارق سابقه‌دار از آنجا گريختند.

دقايقي از اين حادثه مي‌گذشت كه 2مأمور مجروح به بيمارستان منتقل شدند و همزمان تحقيقات گسترده‌اي براي دستگيري 2متهم فراري آغاز شد. مأموران در اين مرحله از همه سرنخ‌ها و منابع اطلاعاتي موجود استفاده كردند تا اينكه به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي‌داد متهمان از ماهشهر به اهواز گريخته و در يكي از مناطق حاشيه شهر پنهان شده‌اند. در چنين شرايطي آنها در عملياتي ضربتي دستگير شدند.

سردار محمدرضا اسحاقي، فرمانده انتظامي استان خوزستان در اين‌باره گفت: پس از شهادت اين مأمور وظيفه‌شناس با توجه به حساسيت موضوع، تيم ويژه‌اي از كارآگاهان اداره مبارزه با جرايم جنايي و اداره عمليات ويژه پليس آگاهي استان، با تلاش‌هاي شبانه روزي موفق به شناسايي مخفيگاه قاتل فراري در يكي از نقاط حاشيه‌اي شهر اهواز شدند و وي را دستگير كردند. در جريان بازرسي از مخفيگاه متهم سلاحي را كه او اقدام به تيراندازي به سوي مأمور پليس كرده بود نيز كشف شد. به گفته وي تحقيقات در اين‌باره ادامه دارد.