مرد جوان خودش را فرزندخوانده جراح معروف مغز و اعصاب با مدرک دکتری معماری جا زد تا دست به کلاهبرداری میلیونی از دختر دم‌بخت بزند.

متهم

اين مرد پس از دستگيري اعتراف كرد كه با طعمه‌اش در سايت همسريابي آشنا شده است.متهم كه محمد نام دارد فروردين امسال تحت تعقيب پليس قرار گرفت. شاكي او دختر 30ساله‌اي بود كه مي‌گفت: چندي پيش در يك سايت همسريابي با محمد آشنا شدم. او مي‌گفت كه فرزندخوانده جراح معروف مغز و اعصاب است و مدرك دكتري در رشته معماري دارد و در حال كار روي پروژه‌هاي مختلف ساختماني است. با همين ادعاها بود كه اعتماد مرا جلب كرد و چند بار با هم ملاقات كرديم و تصميم به ازدواج گرفتيم.

شاكي ادامه داد: محمد مدعي بود كه چند پروژه ساختماني در دست دارد و در اين مدت به بهانه‌ سرمايه‌گذاري 250ميليون تومان از من گرفت و گفت كه به‌زودي پولم را با سودش پس مي‌دهد، اما پس از مدتي وقتي ديدم كه از پولم خبري نيست، از او خواستم كه پولم را پس بدهد اما محمد تهديدم كرد كه از من فيلم تهيه كرده و اگر به گرفتن پولم اصرار كنم، فيلم را در اينترنت پخش كرده و آبرويم را خواهد برد. پس از آن نيز ديگر خبري از او نشد و وي ناپديد شد.

با شكايت دختر جوان تحقيقات مأموران براي دستگيري خواستگار قلابي شروع و مشخص شد كه اين مرد نه‌تنها دكتر و فرزندخوانده جراح معروف نيست بلكه مجرمي سابقه‌دار است كه پيش از اين نيز به جرم كلاهبرداري از دختران دم‌بخت دستگير و راهي زندان شده بود. با اطلاعاتي كه از اين مرد به‌دست آمده بود، وي دستگير شد و در بازرسي محل زندگي‌اش در اميرآباد شمالي، تعداد زيادي گوشي تلفن همراه مسروقه كشف شد. در بررسي‌ها مشخص شد كه صاحبان اين گوشي‌ها همگي دختراني هستند كه از طريق شبكه‌هاي مجازي به‌ويژه سايت همسريابي با محمد آشنا شده و با او قرار ملاقات گذاشته بودند اما سر قرار، محمد گوشي آنها را به بهانه تماس ضروري گرفته و فرار كرده بود.

سرهنگ يوسف‌وند، رئيس پايگاه يكم پليس آگاهي تهران با بيان اين خبر گفت: پس از دستگيري متهم، او به كلاهبرداري 250ميليون توماني از شاكي پرونده و ده‌ها سرقت ديگر با اين شگرد اعتراف كرد و شاكيان احتمالي مي‌توانند براي پيگيري شكايت خود به پايگاه يكم پليس آگاهي تهران در اتوبان شهيد صدر، ابتداي خيابان قلندري شمالي مراجعه كنند.

کد خبر 337599

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha