همشهری آنلاین: رئیس فراکسیون مدیریت شهری گفت : تعامل دولت و شهرداری تهران در دوسال گذشته تعامل مطلوبی نبوده است و روابط فی مابین باید به نوعی با اعتماد متقابل اصلاح شود.

دکتر محمد خوش چهره در گفتگو با مهر ضمن اشاره به مطلب فوق تصریح کرد: فراکسیون مدیریت شهری می کوشد با استفاده از اهرم مجلس اختلاف نظرها و چالش های موجود را برطرف کند تا فضا را برای ایجاد یک تعامل سازنده آماده سازد.

وی به وجود اخلاف نظرها و چالش های بین دولت و شهرداری در دوسال گذشته اشاره کرد و افزود:درآمد و بودجه شهرداری، مونوریل،حمل و نقل شهری و مترو موضوعاتی بوده اند که به خوبی، نبود یک تعامل مطلوب را در این بین نشان می دهد.

نماینده مردم تهران در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فراکسیون مدیریت شهری برآن است تا از ظرفیت های شوراهای شهر نیز در این بین استفاده کند که برگزاری جلسات مشترک با شورایاریها  و نمایندگان شهرداریهای کلان شهرهای کشور نیز در همین راستا است.

رئیس فراکسیون مدیریت شهری یادآور شد: با توجه به برگزاری جلسه امروز که با حضور مهندس چمران،رئیس شورای شهر تهران تشکیل شد امیدواری زیادی را نسبت به ایجاد همکاری و همدلی  بین نهادهای مختلف داریم که امیدواریم با  توجه به مدت کوتاه باقی مانده برای مجلس در دوره فعلی امکان تحقق آن میسر شود.