مرگ مرموز دختر ۱۹ ساله که همراه ۵پسر به مهمانی در باغ رفته بود، تیم جنایی را با یک معما روبه‌رو کرده است.

شامگاه شنبه، گزارش مرگ مرموز دختري 19ساله در اختيارپليس قرار گرفت. قرباني دچار ايست قلبي شده بود و به‌نظر مي‌رسيد مرگ او بر اثر اوردوز باشد. 3پسرجوان كه دقايقي قبل‌تر، قرباني را به بيمارستان رسانده بودند، بازداشت شدند و ديروز براي انجام تحقيقات به دادسراي امور جنايي تهران انتقال يافتند.

يكي از آنها كه جواني 20ساله است، در تشريح ماجرا گفت: حدود 2هفته پيش در خيابان با پرستو(قرباني) آشنا شدم. چند روزي كه گذشت متوجه شدم پرستو اعتياد دارد و قرص مصرف مي‌كند. همين شد كه به رابطه‌ام با او پايان دادم. وي ادامه داد: 3روز بعد پرستو به من زنگ زد و گفت مواد را كنار گذاشته و فقط گاهي قرص آرام‌بخش مصرف مي‌كند. به حرف‌هايش اعتماد كردم. او جمعه به من زنگ زد و وقتي متوجه شد كه شنبه مي‌خواهم با دوستانم به باغي در دماوند بروم خواست تا همراهم بيايد.

صبح شنبه به همراه پرستو و 4نفر از دوستانم به باغ رفتيم و دورهم بوديم. مهماني كه تمام شد همراه 3نفر از دوستانم و پرستو به سمت خانه‌ام در شرق تهران برگشتيم. در بين راه پرستو در ماشين خوابيد كه ناگهان متوجه شدم حالش بد است. به مادرش زنگ زدم و او گفت دخترش معمولا قرص مصرف مي‌كند و مدام حالش خراب مي‌شود. او گفت نگران نباشيد چند دقيقه بعد دوباره حالش خوب مي‌شود.

پرستو اما حالش بدتر مي‌شد و همين شد كه همراه دوستانم او را به بيمارستان رسانديم. بعد از دقايقي هم متوجه شديم كه جان باخته است. وي ادامه داد: پرستو در مهماني مشروبات الكلي مصرف كرد و قرص هم خورد، ما احتمال مي‌دهيم كه اوردوز كرده باشد. به گزارش همشهري، هم‌اكنون، جسد به پزشكي قانوني فرستاده شده تا كارشناسان علت اصلي مرگ وي را اعلام كنند.