نوجوان ۱۶ساله وقتی بر سر قیمت تعمیر موبایل با مرد موبایل‌فروش بحثش شد، تصمیم گرفت از او انتقام بگیرد اما نقشه او هم موبایل‌فروش را به دردسر انداخت و هم خودش را.

 چند روز پيش مردي نزد مأموران پليس فتاي مشهد رفت و از فردي كه دردسر بزرگي برايش به‌وجود آورده بود شكايت كرد. او گفت: فرد ناشناسي با درج آگاهي رهن آپارتمان در يكي از سايت‌هاي اينترنتي مرا به دردسر انداخته است. او شرايط رهن آپارتمان را مبلغ پاييني درج كرده و شماره تلفن مغازه موبايل‌فروشي مرا در اين آگاهي منتشر كرده است و همين باعث شده كه افراد زيادي با من تماس بگيرند و برايم مزاحمت ايجاد كنند.

حتي وقتي مي‌گويم كه شماره تلفنم اشتباهي درج شده است، عصباني مي‌شوند و ناسزا مي‌گويند. از طرفي چون مشتريان مغازه‌ام هر روز با همين تلفن تماس مي‌گيرند، اين مسئله باعث شده كه در كارم نيز با مشكل روبه‌رو شوم. با شكايت اين مرد، تيمي از مأموران وارد عمل شدند و در بررسي‌هاي تخصصي موفق شدند فردي را كه شماره تلفن موبايل‌فروشي را منتشر كرده بود شناسايي كنند. او نوجواني 16ساله بود كه پس از دستگيري گفت:

چند روز قبل براي تعمير موبايلم به مغازه تعمير و فروش موبايل رفتم. در پايان بر سر مبلغ با شاكي بحثم شد و پس از آن وقتي چشمم به شماره تلفن مغازه‌اش افتاد تصميم گرفتم با او شوخي كنم. من خبر نداشتم كه كارم جرم است و فقط براي شوخي و انتقام شماره تلفن او را در يك آگهي درج كردم و نمي‌دانستم كه خودم هم دستگير مي‌شوم و به دردسر مي‌افتم. به گفته سرهنگ جواد جهانشيري، رئيس پليس فتاي خراسان رضوي، با اظهارات پسر نوجوان براي او قرار قانوني صادر شد و پرونده در اختيار مرجع قضايي قرار گرفت.