تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

همشهری آنلاین: برنامه زنده «تهران ۲۰» کاری از گروه اقتصاد و کسب و کار شبکه پنج سیما از نیمه آبان ماه ساعت ۲۰ بر روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایسنا محمد حسین رضوی، تهیه کننده برنامه «تهران ۲۰ » درباره رویکرد این برنامه گفت: «تهران ۲۰» هر هفته یکی از موضوعات اجتماعی و شهروندی مرتبط با زندگی مردم در کلانشهرها و تهران را از زوایای مختلف در بخش‌های مختلف این برنامه مورد تحلیل و بررسی قرار می‌ دهد.

وی ادامه داد: این برنامه روزهای شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه به مدت ۵۵ دقیقه‌ ساعت ۲۰ از شبکه پنج پخش خواهد شد و اجرای این برنامه به عهده هیراد حاتمی است. بخش گفت‌وگو آن با اجرای محمد دلاوری و بخش خبری برنامه هم به عهده حسین کلهر خواهد بود.

تهیه‌کننده برنامه «تهران ۲۰» درباره ساختار این برنامه گفت: فصل جدید برنامه مانند گذشته صرفا یک برنامه گفت‌وگومحور نیست و دارای بخش های مختلفی از جمله گفت‌وگو با مسؤولان و کارشناسان به مدت ۲۰ دقیقه، سرمقاله، خبر، مستند، گزارش مردمی، پیگیری نظرات ، مطالبات مردم و موشن گرافیک و ... است.

رضوی اضافه کرد: انتخاب موضوعات در گروه فکری برنامه «تهران ۲۰» انجام می‌شود و ترافیک، آلودگی هوا، حقوق شهروندی، حاشیه‌نشینی، آموزش و پرورش و از جمله موارد موضوعات مورد بحث ما در این برنامه است.