آزاده مختاری: جوان قوی هیکل با همدستی یکی از دوستانش مردی را ربود و 4 ساعت وی را مورد شکنجه قرار داد.

در اولین ساعات بیست و دوم آبان ماه، جوانی که خون آلود و مجروح بود، خود را به مأموران کلانتری 108 رساند و ماجرای ربوده شدنش توسط 2 جوان ناشناس را فاش کرد.

مرد ربوده شده در بازجویی‌ها به کارآگاهان گفت: ساعت 21 دیشب، تازه از محل کارم به نزدیکی خانه‌مان رسیده بودم که ناگهان 2جوان قوی هیکل درتاریکی شب و با قمه بزرگی که در دست داشتند من را غافلگیر کردند.

وی افزود: به‌شدت وحشت کرده بودم اما مهاجمان به زور مرا سوار خودرویی کرده و در حالی که کتکم می‌زدند، از من نام و مشخصات 2 مرد را می‌خواستند که آن‌ها را نمی شناختم. ولی هر بار که این موضوع را به آن‌ها می‌گفتم بر خشونتشان می افزودند.

بعد از آن که مسیر طولانی‌ای را به این صورت طی کردیم، آن‌ها بار دیگر با تهدید  قمه من را به صندوق عقب یک خودروی دیگر منتقل کرده و به منطقه‌ای در حاشیه پایتخت بردند.  در آن جا بار دیگر شکنجه‌ها آغاز شد اما سرانجام بعد از کتک‌های بسیاری که به من زدند گویی متوجه شدند من را اشتباه گرفته‌اند و به ا ین ترتیب راهی جز رها کردنم نداشتند.

وی ادامه داد: آن‌ها من را در منطقه‌ای تاریک رها کرده  و به سرعت سوار بر خودرویشان فرار کردند، این در حالی بود که به خاطر 4 ساعت کتک خوردن و تهدید، نای راه رفتن نداشتم. خودم را کشان کشان به لب جاده رساندم و با کمک خواستن از رانندگان عبوری خودم را به کلانتری رساندم تا از آن‌ها شکایت کنم.

قاضی سلیمانی دادیار دوم دادسرای جنایی تهران با اعلام این خبر به همشهری گفت: پلیس وقتی در جریان حمله مسلحانه 2 مرد قوی هیکل قرارگرفت با اجرای طرح مهار، جست‌وجوی گسترده‌ای را برای دستگیری آنان و گشودن راز آدم‌ ربایی 4 ساعته  آغازکرد.

در حالی که 24 ساعت از آغاز عملیات پلیسی می‌گذشت، تیم تجسس کلانتری 108، ردی از طراح این آدم ربایی به‌دست آورد.

با به‌دست آمدن این سرنخ، گروه پلیسی به سرعت وارد عمل شد و زمانی که متهم سوار بر یک موتورسیکلت  در حال عبور  از منطقه‌ای در غرب پایتخت بود، وی را به محاصره درآوردند.

اما مرد جوان برای شکستن حلقه محاصره با قمه به سوی یکی ازمأموران حمله ور شد، ولی هنوز چند دقیقه از این حرکت نگذشته بود که مأموران پلیس با تیراندازی هوایی و در جریان عملیات تعقیب وگریز توانستند راه فرار مرد جوان را مسدود کرده و وی را بازداشت کنند.

انتقام‌جویی اشتباهی

مرد جوان بعد ازانتقال به کلانتری در بازجویی‌ها درخصوص ربودن مرد شاکی مدعی شد که او را اشتباهی ربوده است و در حالی که از این مسئله پشیمان بود گفت: مدتی قبل متوجه شدم که 3‌مرد برای نامزد سابقم که هنوز به اوتعصب داشتم مزاحمت ایجاد می‌کنند به خاطر این موضوع تصمیم گرفتم از آنان انتقام بگیرم به همین دلیل موضوع را با یکی از دوستانم درمیان گذاشتم و بدین ترتیب با همدستی یکدیگر نقشه ربودن یکی از این 3‌نفر را طراحی کردیم، آن شب هم به سراغ مردی که فکر می‌کردیم یکی از آن‌هاست رفتیم، اما در شناسایی اشتباه کردیم و مرد شاکی را ربودیم، اما وقتی متوجه اشتباهمان شدیم او را رها کرده و متواری شدیم.